Okei, jeg begynte med dette lavkarbogreiene i går, og drakk både i dag og i går minst 3 liter vann. Jeg har også vært veldig flink og spist meg mett, men ikke spist noe særlig karbohydrater. Tror jeg ligger på under 20 både i dag og i går. :o
Dermed går jeg over på selve hovedpoenget:
Jeg flyr og flyr på do. Og jeg trodde jeg bare egentlig måtte tisse, men det var ikke bare det som kom ut. Det var noe jeg ikke helt kan beskrive, men det var fuktig og "tynt", men ikke som når du har magasjau!
Er det helt normalt? Og hvor lenge vil det vedvare hvis det kun er i en overgangsfase?
Beklager for et ekkelt innlegg, men jeg er jo bare nysgjerrig! :p
Jepp - normalt for noen - andre har det ikke sånn. Nå vet ikke jeg hvor mye du har lest om lavkarbo - men en titt på nybegynnertråden til arnakristin vil gi deg mye info om sånne ting.
Du bør forvente at ihvertfall den første uken vil bli "rar" - kroppen får abstinenser, og du vil kanskje oppleve og bli surret, humørsyk, få hodepine, bli dårlig i magen, miste energi - ja, litt som en influensa med lett feber ;)
Okei, takk for godt svar :) Har aldri opplevd liknende, skjønner du, så ble litt satt ut :p
Jeg leste hele den tråden igår, i tillegg til at jeg har satt meg inn i de fleste kostholdsfilosofiene som ligger på dette forumet :) Har også bestilt meg et par bøker som er kjekke å ha :)
Hahaha, så bra :p Det er godt det er et sted det kan diskuteres ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.