< Tilbake til oversikten

Reise bort

VSB sa for siden:

Nå trenger jeg styrke og tips her. Skal på tur i helgen, bor på hytte, men med bekjente i nærområdet. Første gangen etter kostomlegging at jeg blir å spise borte og liker ikke å være sær... Ja det føles sånn. Har gode helseargumenter for hvorfor jeg gjør dette, men synes det er vanskelig. Særlig fordi jeg har erfart at utskeielser i kombinasjon med stress (=besøk, være borte, reise m.m.) har lett for å trigge angstanfall. Har akkurat kommet meg ut av en deppeperiode og orker virkelig ikke en ny med det første.:confused:

vimsen85 sa for siden:

Det er bare å si at du blir direkte dårlig av for mye blodsukkersvingninger. Og det er jo sant. Du trenger jo ikke å si på hvilken måte du blir dårlig. Eller du kan si at du er insulinresistent og redd for å utvikle diabetes. Ta gjerne med ting du vet du kan spise. Du kan også si at du har oppdaget at du tåler hvetemel dårlig (da slipper du unna brød/pasta og sånt iallefall). Selv om ikke alt er sant, sååå.. Noen hvite løgner går bra. Kos deg på tur!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.