Søtsugen sa for siden:
Leser litt runt på forumet och ser att flera skriver att det man mister i vikt första veckan/veckorn är vatten.
Jag har hållt på i 2 veckor, första veckan brukte jag dagarna på att spisa litt mer lavkarbo, sjekka ut vad som man kan äta osv. Då gick jag ned 1 kg den veckan, men jag åt en del snop och kaker den veckan så jag var inte sträng. ;)
Förra fredagen började jag med att kun äta lavkarbo. Tror jag hållt mig till under 14 karbohydrater (som oftast mellan 4-7) varje dag. På dessa 6 dagar har jag gått ned 2,9 kg. Alltså 3,9 kg på mindre än 2 veckor... :rolleyes: Sista 2 dagarna har jag mista 600 gr och 700 gr, kan detta vara kun vann????
Jag vet att detta är en "viktminskningsform" som passar mig, har "slankat" mig förr med att äta sunt och går relativt raskt ned i vikt bara jag kuttar snop egentligen. (dock inte så kjapt som detta då :eek: ) Mitt största problem blir nog det att klara hålla det när jag är färdig, jag är en ordentlig godis-gris!!!
När kan jag förvänta mig att det stoppar upp litt?
Jag ska ned ca 13 kg till tänker jag, är 160 cm lång och vill först och främst ned till 60 kg. :)