< Tilbake til oversikten

Etter 10 dager passet en gammel bukse

Dolly sa for siden:

Tenk etter kun 10 dager og 4,5 kg fikk jeg på meg og knappet igjen en dongribukse uten stretch jeg tidligere ikke fikk over låra og rumpa engang :D

Bittemoren sa for siden:

gratulerer det er jo kjempe flott og for en hærlig følelse som gir ekstra motivasjon da :D

Euphita sa for siden:

Ååh så deilig da Mentos!

Nerthus sa for siden:

God påminnelse om viktigheten også av å måle... :) Nyt det!

Livsglede sa for siden:

Oaw..... gratulere, å føles utrolig herlig å få på seg en "ny" bukse som ikke har psset på en stund. Gir en skikkelig god motivasjo til å fortsette:D Ha en nydelig dag.

Buck sa for siden:

Wow, veldig imponerende!:D Gratulerer!

Livsglede sa for siden:

Ser på tikkeren din at du skal ned 17,5 kg på under 12 uker:eek: Første delmål som er 17 mai har du ned 7,5kg på 3,5 uker :eek: det er jo rundt 2,1 kg ned i uka, det er 12 dager igjen til 17 mai og du har 3 kg igjen før første delmnål er nådd, men totalt vektap på de 12 ukene satser du på 17,5 kg og da er det 1,2 kg i uka. Får inderlig ikke håpe at du blir skuffet. Er ikke vondt ment, men du brukte vel mer enn 12 uker på deg for å få på disse 17,5 kg, men ærevære deg om du klarer det:) da klapper og bukker jeg for deg. Men du skal faktisk spise god mat mens du går ned i vekt også da. Sulter du deg, vil jo alt komme på med en gang du begynner å spise. Skal bli spennende å følge deg:)

Dolly sa for siden:

jeg vet det jeg har tenkt å gå ned 17,5 tilsammen det er jo bare ønsketenkning, og noe som hjelper meg å være sta... Jeg setter heller litt høye krav til meg selv... Men ingen big deal om jeg ikke klarer det, hadde vert kjekt å veie 58 kg til sommeren, men om jeg bare kommer meg ned til 62 er jeg fornøyd..

Og jeg tenker 10 kg på 9 uker blir det vel og det er ikke urealistisk med litt over ett kg i uka...

Livsglede sa for siden:

Ja 0,5-1 kg pr uke er normalt vekttap over tid. Husk at hode og hud skal følge med. Går det for fort, så blir det mye løs hud på kroppen. Men blir spennende å se hvor mye du klarer å gå ned på disse ukene:) og bli der etterpå:) Knib fra meg

Dolly sa for siden:

Ja det laveste jeg har vert er 62 kg.. var veldig fornøyd da, tok bukplastikk når jeg var 65 gikk litt opp i vekt...

Etter samlivsbrudd, ny mann og masse action på 1 år var jeg plutselig 75 kg... iiiik

Eneste plassen huden ikke følgte med når jeg gikk fra 85-62 på 4 mnd var magen.. Den har jeg fiksen og selv om jeg har lagt på meg er huden ganske stram der.. Satser på at jeg ikke har ødelagt noe med min idiotiske vektoppgang...

Hodet kommer nok ikke til å følge helt med, men det får jeg ta som det kommer.. hehe

Livsglede sa for siden:

Heier på deg:D hvor høy er du?

Bittemoren sa for siden:

Heia heia dette går jo super bra :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.