< Tilbake til oversikten

Matlyst sine pølser

klinkekula sa for siden:

Var innom safari igår og tok tilfeldigvis en kikk på antall karbos i pølsene de hadde der, og overraskende nok var det 0,7g karbo pr 100g! NAMM! Dette var noen karripølser, men de hadde også grillpølser, men så det ut som de hadde glemt ut å skrive antall karbs siden de andre tingene stod.

Dette var nydelig å spise noe annet en kebab, biff, fisk, kylling, koteletter osv!

Karripølser duppet i ketchup :)

Dette var altså på safari.

Supah sa for siden:

Drar opp en gammel tråd, da jeg også har sett disse pølsene i dag.. Flere forskjellige pølser, og noen av de hadde bare 1-3 % karbs.. :smile: Kjøpte ikke i dag, men skal definitivt prøve neste gang!

Edit: Haha, den var ikke så gammel som jeg trodde. Så 11.05.10 først....

Kitsu sa for siden:

Tacopølsene og karripølsene er lave på karbo, men pass på - wienerpølsene har langt mer, og de ligger rett ved siden av. Så de hadde noen viltpølser i dag, men kikket ikke så nøye på dem, så vet ikke hvordan de er.

Supah sa for siden:

Ja, det er sant! :) Var noen varianter der med mer kh også. Viltpølsene hadde ikke så mye tror jeg..

Kitsu sa for siden:

Har smakt både taco og karripølsene, tror jeg foretrakk tacoversjonen. Men de med karri var gode med speilegg til.

klinkekula sa for siden:

Likte begge variantene godt jeg også, men karripølsene trakk det lengste strået!

3 stk av de, duppet med litt idunketchup til middag. MMmM

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.