Perleblomsten sa for siden:
Har så lyst på fiskeboller i morgen!!! hvordan lager jeg dette på ketolyse? og tilbehør?
Har bjelland fiskeboller( 8 karbs pr 100 gr) i skapet som roper på meg :D
Har så lyst på fiskeboller i morgen!!! hvordan lager jeg dette på ketolyse? og tilbehør?
Har bjelland fiskeboller( 8 karbs pr 100 gr) i skapet som roper på meg :D
loone sa for siden:
Her er link til hvordan jeg gjør det når vi har fiskeboller :)
carbcounter.blogg.no/1300933498_dagens_middagstips_fi.html
Tusen takk, di blogg var forresten en av de første jeg kom over. Du er utrolig flink og inspirerende:)
Yonah sa for siden:
Fiskeboller fra boks er ikke ketolysemat. De inneholder stivelse man ikke skal spise på ketolyse. Lag heller fiskebollene selv eller hold deg til ren fisk. Eller ta det som en sprekk om du vil spise de fiskebollene.
Jeg har ikke laget fiskeboller selv enda, men lager ofte fiskekaker av sei, veldig godt. Fiskeboller skal vel kokes først for å få den glate overflaten uten stekeskorpe. Selv synes jeg fiskeboller er best stekt, så da lager jeg heller bare stekte fiskekaker.
Yonah sa for siden:
Her er en oppskrift på hjemmelagde fiskeboller som jeg fant på rettkost.com: www.rettkost.com/forum/showthread.php?t=332
Takk Imse, ble ikke fiskeboller, etter å ha lest nærmere på etiketten så holdt jeg meg unna. Og det går fint fint, ble kotelett m fløtegratinert blomkål i stedet:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.