Charlott sa for siden:
Stolt presenterer jeg verdens søteste bulldoser - den Finske Lapphundvalpen Ilolas ;)
Tar fly til Finland om 2 uker for å hente hjem denne morsomme kar`n :D Gleder meg ja ;)
Charlott sa for siden:
Stolt presenterer jeg verdens søteste bulldoser - den Finske Lapphundvalpen Ilolas ;)
Tar fly til Finland om 2 uker for å hente hjem denne morsomme kar`n :D Gleder meg ja ;)
Gerd sa for siden:
Næmin så nusselig da :love:
Charlott sa for siden:
Hehe, lapphundvalper ER noe for seg selv altså! :D
Gerd sa for siden:
Skikkelig ulldott :D
Charlott sa for siden:
En skikkelig tjukkas, med masse pels&kropp og korte, breeeede labber. Vralter avgårde og er generellt ganske lykkelig :D
Gerd sa for siden:
Og det er en type som er goood å grave ansiktet nedi pelsen.... :love:
Charlott sa for siden:
Ohyes, Gerd! Og lukta da! Valper og babyer har en helt egen lukt :D
Gerd sa for siden:
Jaaa.... :love:
Nerthus sa for siden:
misunnelig - jobber med å overtale min allergiske samboer til å vurdere hund... og med det allergivaksinasjon... han ønsker seg jack russel (langhåret) eller en border collie som han har hatt før.
Har ingenting å si for meg - bare det er noe oppegående, engasjert og deilig å ta på så jeg kan kooooose masse med og leke med og trene forskjellige hunde-ting med!
Utrolig vakker valp - skjønner du gleder deg! Valpelukta - med øl-ånde er jo bare såååå... snufs... savner min gamle hund litt nå ler
Furine sa for siden:
Ååånæmmmmmen! smeeeelt For eit aldeles nydeleg lite vesen!
Charlott sa for siden:
Mmm, tror ikke jeg klarer å se for meg å leve uten hund jeg, dvs, vi har jo en, men han sturer som alenehund. Måtte desverre avlive Verdens Vakreste Toiwo i desember, den vi har igjen har ikke vært seg selv siden...
Lapphund har blitt "vår" rase, foreløbig lite sykdom og jevnt over mentalt bra hunder. De er passe store, man behøver ikke å være redd for å tråkke på dem ;)
Krysser fingrene for hund hos dere igjen, Nerthus! :D
Furine sa for siden:
Eg skal ein dag ha hund også, men det må bli når vi bur større, har bedre tid og ikkje pendlar. Systera mi med familie får hund om 8 dagar. Eg er berre bittelitt misunneleg.
Stakar Järkien! Dei sørgar vel dei også...
Charlott sa for siden:
Mmmm... det synes jeg også :D :D Lille, søteste bulldoseren :D
Har vært bekymret for Järki, vært hos vet og tatt masse prøver. Han bare sturer, ikke noe futt igjen i ham. Var lenge han sto og ulte når det gikk forbi noen med hund på veien her. Syntes fryktelig synd på ham der han sto.... :o
Det å ha hund er utrolig givende! Vi er heldige, stort nok hus, 9 mål tomt, store biler og en livsstil som er tilrettelagt for å kunne ha med hund :)
lifejack sa for siden:
Ååååååh, så søøøt:love:
Også den myke pelsen!
Åh, som jeg savner å ha hund. Synd det er en stund til det er aktuelt, men åh, som jeg gleder meg til den tid kommer:ja:
Charlott sa for siden:
Et herlig fleecepledd! Med masse som renner ut i den ene enden og sylskapre tenner i den andre - gota love them! :p
Timiane sa for siden:
Gratulerer kjempemye. Det er så gøy med hund. Får lyst på en til når jeg ser slike nusslige koseklumper.
Lykke til:D
Du kommer nok til å få mye glede av lille englebassen:D:D
halkatlala sa for siden:
hahahaha. det der må jo være en minibjørneunge :) jeg vil og ha en hund til:love:
Kitt sa for siden:
Nå finnes det vel strengt tatt ikke langhåret Jack, det er kun et avvik! Altså kan den feks ikke stilles pga den lange pelsen!
Dessuten er Jacken en terrier! Velg heller en Dansk- svensk gårdshund!:love:
Nesten samme utseende, bare litt lengre bein! Og såååå mye bedre gemytt!:D
[img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?pictureid=1177&albumid=203&dl=1235300707&thumb=1[/img] Er ikke jeg pen, kanskje?
Kitt sa for siden:
Men det jeg jo egentlig skulle si, var Grattis med nytt familiemedlem!:love:
Litt mer enn bittelitt søt, den der, ja!
Mye liv i en sånn, tenker jeg!
Charlott sa for siden:
Tuusen takk! Blir nok en hurramegrundt valpetid, 3.valpen på 4 år her.
Men, vi gleder oss stort! :D Gossine, lille klumpen :D
De minner om disse hårete dyrene i Star Wars, synes jeg :p Kan tro det blir folksomt rundt oss når man er på tur med en slik en!
Enig med deg, Kitt. Jeg hadde også gått for DSG fremfor JRT, er altfor mye tvilsomt gemytt på terrieren ....
Han er visstnok en meget aktiv og nysgjerrig kar, sitte rolig for de andre gjøre :D Ikke bare bare å få tatt bilde...
(måtte fjerne noen smileys, max 8 og her var det 14 ;) )
Eyerinn sa for siden:
Gratulerer så mye!
Fantastisk mye glede i hunder :)
Vi har ei snart to år gammel drever/border collie tispe med verdens beste gemytt og søteste personlighet!
Akkurat nå har hun begynnende løpetid og er mammadalt til tusen, og det syns jo egentlig matmor er litt kos :P
Carisma sa for siden:
Wheaten Terrier er allergisikre og røytefrie :ja: og veldig terriere på godt og vondt :D Veldig mye personlighet, og veldig nysgjerrige og lettlærte. Akkurat passe stor i salongbordhøyde.
Charlott sa for siden:
Tusen takk!
Hunder burde være skrevet ut på blå resept det ;) De som sier "bare" en hund, vet søren meg ikke hva de snakker om! :D
Har ei venninne som er allergisk, hun reagerer på wheaten, men ikke på lappisene her. Puddel tåler hun også. Pussig det med allergi og hund, tror det beste er å besøke oppdrettere av ulike raser og rett og slett teste ut.
Veeeldig glad jeg ikke har slik allergi! Ser for meg at det hadde blitt et liv på piller og sprøyter ;)
Tasja sa for siden:
Så nyyydelig! Kos dere masse, valpetiden er jo så fort forbi. :p
Vi har en Flat Coated Retriever, og skal få en valp til til høsten. Gleder oss masse. Jeg er allergisk mot hunder, men reagerer ikke på denne rasen (de er litt allergivennlig). Vet at andre kan gjøre det, så tror nok allergier er ganske individuelle.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.