< Tilbake til oversikten

Superbillige Atkins-barer!

|Ingrrid sa for siden:

For fullt innlegg med bilder, se her!

De fleste har vel vært innom Almea.no og handlet Atkins, men for dem som enda ikke har hørt om denne siden så må den jo bare anbefales! Baren jeg liker best som jeg har funnet i butikk er smaken hasselnøtt, men den er det ikke så mange som har. Kan få litt nok av den med decadence smak egentlig.. Likevel valgte jeg faktisk å prøve Peanut Caramel denne gangen. 30 stk for bare 399, det er litt over 13 kr per bar det! Advantage og Hasselnøtt som er litt større koster 20 kr per bar om du kjøper pakken med 15 av hver til 599. Det er 6-7 kr billigere enn i matbutikken og 14 kr billigere en kiosk og helsekost, per bar. Men så fant jeg jo to sider som er utrolig mye billigere, så jeg kommer nok til å handle der i fremtiden.

Neste gang blir det enda billigere. På denne bloggen leste jeg om to nettbutikker i USA, og de har utvalg de! De heter Netirions, som har størst utvalg, og iHerb som har litt mindre utvalg men lavere priser. Det er superbillige priser, men litt dyr frakt.
På iHerb får du Fem barer for kun 35 kr + frakt, det er bare 6 kr per bar det De barene vi finner i butikken i Norge koster bare 11 kr per bar! Husk å handle varer for opp til 200 kr for å få mest ut av det (for å sjekke valuta skriver du f. eks 200 NOK to USD i google feltet, så regnes det ut, kan lønne seg å ha litt å gå på). Handler du for 35 USD burde det gå greit. Det betyr at du kan kjøpe alle de avbildede boksene over, og mere til for under 200 kr! Dette er da fra iHerb, noen er desverre utsolgt. Så fremt du ikke går over 200 kr i produktverdi, betaler du ikke moms på frakten. Frakten på iHerb for 5 esker med barer er faktisk bare 4 $!! Bestillbestillbestill

Skal shoppe massivt her før vi skal på 3 ukers tur til jotunheimen!!

Hvor handler du slike varer?

Modezty sa for siden:

Jeg har handlet fra Netritions som du linket til. God service - og ganske kjapp levering, hvis jeg husker rett :)

manne sa for siden:

Jeg er hekta på iHerb... Og man kan be om å få Mail når de har ting du vil ha på lager. :D

Tula sa for siden:

Jeg handler og masse på iherb!
Bruker levering via DHL. Koster litt mer, men da tar det kun 3 dager fra bestilling til levering.

CarbRite-barene er og ok. Syntes de og fungerer bedre som "nødmat" enn Atkins, da de er større og metter mer. Også har de 2-2,5 karber pr bar. ;)

Iset sa for siden:

Jeg elsker iHerb. Bestiller alltid Udos Choice-oljen derfra. Den er HALV PRIS der i forhold til i Norge, jeg betaler 150,- kroner totalt med frakt og alt for en 500 ml-flaske. I Norge koster den samme flasken 300,- kroner, ofte enda mer! De har 1 liters-flasker også, det har de ikke i Norge.

Nunne Mor sa for siden:

Har iherb coscoa ?

Jabba sa for siden:

Ja!

surflover sa for siden:

"cocosa" med smak liten

"cocosa" med smak stor

"cocosa" uten smak

Lykke til med shoppingen. Men pass på! Du blir hekta ;)

Koden under her gir deg 5$ avslag første gang. Det florerer av slike koder her på forumet, men fungerer kun 1 gang for nye kunder ;)

Nunne Mor sa for siden:

Tusen takk Sunflower!

Da skal jeg bestille, må jo ha kosnøttolje til å lage bounty:D

S@nne sa for siden:

Iherb er fantastisk!! :D Supre priser i forhold til i Norge og utvalget er kjempe stort! Jeg er helt hekta, og det er veldig lett og la seg rive med. ;) Frakten trenger ikke å være så dyr om man bestiller litt før man har behov for varene. Jeg bor i nord og med den billigste frakten tar det ca 10 dager fra jeg bestiller til det er levert.

Ved bruk av koden YAY311 får du $5 i avslag på første bestilling. :)

Messweather sa for siden:

Hihi.. ingen ting er bedre enn å få pakken levert på døren av en søt DHL mann:D

|Ingrrid sa for siden:

Åh, nå må jeg jo handle her. Er den oljen bra? Hva er dere andres favorittprodukter herfra? Om det er annet enn produkter bare atkinsbarer så rop ut :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.