< Tilbake til oversikten

Hvilke knekkebrød kan man spise?

lmm sa for siden:

Jeg har baket egne knekkebrød, men får ikke til det. Så mitt spm er om noen vet hvilke kjøp-knekkebrød jeg kan spise? Rett og slett for å gjøre det enkelt for min egen del.. :-)

Mellon sa for siden:

Fedon tilater hvertfall fiberik, kommer ann på hvro mange karber du tenker å ligge på. Men selv spiser jeg gjerne et måltid med to knekkebrød en gang til dagen, med MASSE pålegg :D

lmm sa for siden:

Jeg går for lav-karbo, har en oppskriftsbok til hun legen (Hex..... et eller annet). Syns det er tungt og skulle lage lunsj daglig, så har brukt og ta med pålegg og knekkebrød. Tror bare jeg fortsetter med det, ettersom mine hjemmebakte knekkebrød er heller mislykket. Takk for tips! :-)

Nerthus sa for siden:

Kan jeg spørre hva det er du ikke får til? Kanskje vi kan hjelpe? :)

Dolsi sa for siden:

Nannahs knekkebrød er noe av det enkleste man kan bake, så bør ikke være noe problem ;)

ida petrine sa for siden:

Hva med rugsprø? Kan man spise dem? Jeg tyr til dem i nøden... :-/

Nunne Mor sa for siden:

I rugsprø er det vel 5-6khd pr knekkebrød.

I fiberrik med linfrø eller solsikkebrød er det bare 2 khd pr styk.

Om jeg er super sulten og ikke har tilgang til brød ruller jeg 2skiver med skinke og 2 skiver med ost sammen. Eller litt nøtter, en babybell, 1/2 avocado. Er det helt krise tar jeg en Atkins bar.

mama67 sa for siden:

Kavlis multigrain har rundt 7 karber pr skive, de spiser jeg i blant. Nå passer ikke jeg antall karber så strengt som en del andre, så for meg går det greit med 1-2 sånne en gang i blant.
Fiberrik er ok, men det er ikke det samme som knekkebrød, spør du meg. Mer som huntonitt :P

Bøtt sa for siden:

Lager nannahs knekkebrød ca en gang i uka de er veldig enkle :)og ikke minst kjempegode:)

Jabba sa for siden:

Har av og til spist litt Fiberrik......jeg synes de er ganske gode...

mama67 sa for siden:

Mente selvfølgelig Finn Crisp multigrain, ikke Kavli. Litt fjern noen ganger jeg, gitt:p

mysil sa for siden:

Jeg eter osteknekkis (stekt Kavliost), den er det vel ikke karber i i det hele tatt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.