Jeg er på slutten av min andre uke på lavkarbo, og har følt meg kjempebra siden jeg begynte. Magen er flatere, jeg blir god og mett men ikke stinn og tung og har generelt følt at dette går vegen :D
Helt til igår - stor og oppblåst mage, tungt når jeg prøver å holde den inne, den buler skikkelig som før. Når jeg våkner om morgenen kjennes det ut som om jeg har spist masse poteter og saus hele natten. Ble alltid veldig stor og oppblåst i magen av det.
Jeg vet jeg får mensen en av de nærmeste dagene, så det er kanskje derfor?
Noen som vil dele erfaringer? Trenger veldig å høre at dette er normalt og at jeg vil føle meg bra igjen når jeg er ferdig med mensen. :o
Ja dette tror jeg du skal slappe av med :klem: Jeg også har hatt det sånn noen ganger siden jeg startet på igjen i påska. Men sjeldnere nå - og dessuten føles ikke magen så stor lenger - selv om den kanskje er oppblåst. Om det er i forbindelse med mensen har jeg ikke tenkt på - men det er godt mulig:o
Og så må du ha masse lykke til!! Om ikke mange ukene vil du allerede føle deg masse bedre - tynnere og nydelig :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.