Hei:)
Jeg har vært medlem her en god stund. Men har brukt forumet veldig lite. Jeg har tidligere vert mye på babyverden, men syns det virker spennende her inne sammen med alle dere.
Lurte på om jeg skulle spørre om dere kunne tenke dere å presentere dere her i denne tråden:) morro å bli litt kjent her, siden jeg jo er helt ny
Jeg har holdt på med ketolyse en god stund nå..
mitt navn er lilli
jeg skal gifte meg om tre uker og det er da det som har gitt meg motivasjon til å begynne vektkampen.. God stund siden nå da! nærmer seg med stormskritt... Gått ned rett rundt 20 kilo på nesten 1 og et halvt år..
har en datter på To år og har bygget hus.
Jeg er 26 år gammel (eller 26 år ung?:) )
Jeg er vel ifølge registreringsdatoen, en gammel bruker her inne. Mitt første opphold her ble dog ikke så langt av ulike årsaker, men denne gangen ligger forholdene tilrette for at jeg skal bli her en stund ;)
Jeg velger å forbli Euphita ;) 38 år, forlovet og mor til 5. Jeg skal ned rundt 16 kilo, noen over eller under 16 spiller ingen rolle. Vet at jeg trivdes som 13 kilo lettere men kunne tenke meg noen få kilo mer :)
Jeg er fortiden sykmeldt og venter bare på inntak ved skolene i juli, så jeg vet om jeg kan ta til på resten av mitt liv, og bli omskolert :)
Har medfødt hoftedysplasi som ble oppdaget for 1 år siden etter mange år med plager, derav sykmelding og omskolering da min utdanning er for fysisk til at jeg kan gjøre jobben min med den hofta jeg har.
Så vektnedgangen min er mye pga hofta, jeg MÅ for at jeg skal få mindre smerter men jeg har heller aldri veid så mye jeg gjør nå og jeg trives ikke med det.
Min utfordring er trening i forhold til vekttap. Jeg trener, 3 ganger i uka men da i forhold til funksjon, styrke og bevegelighet av hofteleddet.
Håper at med vekttapet så følger det og å bli lettere for meg å trene på andre måter også :)
Gleder meg til å følge dere alle her inne :)
Dette skal vi greie!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.