mabe sa for siden:
Hei:confused:
hvor lenge skal man gå på atkins fase 2 til man hopper over til fase 3...kan ikke si at jeg har lest noe om det..v
vet jo at fase 1 var i 14 dager, men hva med fase 2...??:eek:
mabe sa for siden:
Hei:confused:
hvor lenge skal man gå på atkins fase 2 til man hopper over til fase 3...kan ikke si at jeg har lest noe om det..v
vet jo at fase 1 var i 14 dager, men hva med fase 2...??:eek:
Nille sa for siden:
Fase 1 - Induksjon kan du gå på i 14dager, - eller lengre, om du hr mye å ta av. Mange går så lenge som 6 mnd.
Fase 2 - Vedvarende, går du på til du har ca. 5 kilo igjen...... da går du over til
Fase 3 - Pre-vedlikehold, som du går på til du har nådd målet ditt. Når du er ved målet (eller litt til), - går du til
Fase 4 - Vedlikehold
Her finner du info. Linker er med uthevet skrift:
Fase 1: Induksjon
Fase 2: Vedvarende vekttap
Fase 3: Pre-vedlikehold
Fase 4: Vedlikehold - Livsstidsdietten
Den norske oversettelsen er ikke så god. Den er basert på en eldre utgave at Atkins (1992). Om du leser engelsk vil jeg anbefale den engelske 2002 utgaven. Dr. Atkins New Diet Revolution. Den er aller best. (Orange bok med blå skrift)
:)
tech sa for siden:
Nå har jeg nettopp begynt på min tredje uke av induksjonen, og skal nok være der i endel uker fortsatt.
Nå er jeg bare litt nysgjerrig her, hvor mange uker varer gjennomsnittlig vedvarende vekttap og pre-vedlikehold?
Vet at dette er sikkert litt inviduelt, men kunne vært morsomt å ha noe å gå på.
Nille sa for siden:
Det er umulig å svare på, for det kommer an på hvor mye du har å ta av. Og hvor raskt du tar av. Hvis du regner med at du tar av 0.5 til 1 kg pr uke, så kan du regne det ut. Vedvarende varer minst 8-9 uker normalt. Pre-vedlikehold kan vare en til 4 uker i snitt mener jeg å huske ......Noen bruker enda lenger.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.