< Tilbake til oversikten

har alle aceton-ånde i ketosen?

#1

Iset sa for siden:

jeg har ikke merket noe, spurte mannen min og han sier jeg ikke har slik ånde, lukter ingenting.... men jeg er jo i ketose. er det bare noen som får det? hadde liksom sett for meg at både ånde og kroppslukt skulle tiltrekke seg fluer i hopetall.... :p


#2

Nille sa for siden:

Det er akkurat som med svettelukt eller tåfis, - noen har det, noen har mye, andre lite og noen er heldige og har det ikke i det hele tatt !!

Du er heldig du !! Mannen min sier jeg lukter, - ikke vondt akkurat, men ikke godt heller.....:D


#3

Silvandar sa for siden:

Det har direkte sammenheng med hvor mye vann du drikker.. Jeg har aldri hatt det enda, men jeg får ofte i meg 5 liter væske i løpet av dagen, det hjelper på, trolig.


#4

Iset sa for siden:

aaah. kanskje det ja:) jeg har jo imsdal flaska med meg uansett hvor jeg går, og fyller den opp mange ganger til dagen. får smerter i nyreområdet dersom jeg kutter ned på vanndrikkinga. :eek:


#5

psilocybe sa for siden:

Jeg har det, i varierende grad. Enkelte ganger er det helt ekstremt, og andre ganger ikke i det hele tatt.


#6

cathrine sa for siden:

Jeg har ånde som ei bikkje!!!
Så alt tyder på at jeg er i ketose,selvom stixen er kjempe-lys!!!
Bruker munnspray,ellers hadde folk dødd rundt meg...:D

cathrine


#7

ayliah sa for siden:

jeg har det ikke!Ikke kjenner verken samboer eller noen andre noenting:D Jeg er i ketose..men jeg drikker også kjempemye..kanskje det har noe med det å gjøre??hm..:confused: ikke for det..jeg er ikke lei meg for at jeg ikke har ketoseånde altså..lol:p


#8

Skorpia sa for siden:

Det forklarer jo den mørk lilla stixen din,du drikker for lite vann


#9

cathrine sa for siden:

Skjønner ikke helt at det skal ha en sammenheng om man drikker mye eller lite, for jeg drikker vanligvis mellom 2-3 liter vann daglig.Og det utenom det jeg drikker til maten!!! Og ånden min er til å "dø" av...:)

cathrine


#10

Kristian sa for siden:

Det er ingen som har kommentert ånden min. Voksne ville kanskje ikke bemerke slike ting men jeg har fire barn og de hadde nok kommentert det hvis de kjente noe unormal ånde.... Jeg drikker vann veldig ofte og har tro på at det hjelper.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.