jeg har ikke merket noe, spurte mannen min og han sier jeg ikke har slik ånde, lukter ingenting.... men jeg er jo i ketose. er det bare noen som får det? hadde liksom sett for meg at både ånde og kroppslukt skulle tiltrekke seg fluer i hopetall.... :p
Det har direkte sammenheng med hvor mye vann du drikker.. Jeg har aldri hatt det enda, men jeg får ofte i meg 5 liter væske i løpet av dagen, det hjelper på, trolig.
aaah. kanskje det ja:) jeg har jo imsdal flaska med meg uansett hvor jeg går, og fyller den opp mange ganger til dagen. får smerter i nyreområdet dersom jeg kutter ned på vanndrikkinga. :eek:
jeg har det ikke!Ikke kjenner verken samboer eller noen andre noenting:D Jeg er i ketose..men jeg drikker også kjempemye..kanskje det har noe med det å gjøre??hm..:confused: ikke for det..jeg er ikke lei meg for at jeg ikke har ketoseånde altså..lol:p
Skjønner ikke helt at det skal ha en sammenheng om man drikker mye eller lite, for jeg drikker vanligvis mellom 2-3 liter vann daglig.Og det utenom det jeg drikker til maten!!! Og ånden min er til å "dø" av...:)
Det er ingen som har kommentert ånden min. Voksne ville kanskje ikke bemerke slike ting men jeg har fire barn og de hadde nok kommentert det hvis de kjente noe unormal ånde.... Jeg drikker vann veldig ofte og har tro på at det hjelper.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.