< Tilbake til oversikten

Pedometer/skritteller-klubben

Kanutten sa for siden:

Min er 10 000 pr dag.
I snitt når jeg den. :ja:

ToreH sa for siden:

Hvor mange skritt har man gått når man går/løper i 20 km?

langaard sa for siden:

Flinke Kanutten:)

Kanutten sa for siden:

Ny runde på tredemølla. I dag fikk jeg ingen hodepine! :heia: Det var bare herlig å gå!

Det er jo ikke sa langt da... 3 km, men jeg går i en fart på 6 km/t så det tar jo seff nøyaktig en halv time og det er nok for meg å begynne med.

3 km er forresten 3982 skritt; dvs en skrittlengde på 0,75 m. Er ikke det grei skrittlengde?? :o

3982 skritt..... Jeg tror jeg når 10 000 grensa mi i dag også!

smgj sa for siden:

10000 pr dag er bra! Og Kanutten - hvis du plages med ødemer kan det være verd å prøve om salt eller jod kan hjelpe.... Spesielt salt er en sånn enten eller-sak... enten verre eller bedre.

Kanutten sa for siden:

Hvis JEG skulle ha gått/løpt hadde det blitt 20 000/0,75= 26 666 skritt

smgj sa for siden:

Husk at skrittlengden øker når farten øker... ;)

kverulanten

Kanutten sa for siden:

:ja: Men det var sånn snittlengde hos meg. :p
Jeg løper/går om hverandre på mølla.

smgj sa for siden:

Ah... hvor er den smilyen med hvitt flagg når man trenger den. :D

Kanutten sa for siden:

:lol:

Tarato sa for siden:

Trivseln økte betraktelig da jeg logget på og fant aktivitet på tråden! Jeg har et snitt på 6874 pr dag hittil i februar; er rimelig fornøyd med det. Har fått litt mer motivasjon til å gå, det liker jeg enda bedre ;)

Tarato sa for siden:

Er vi her? Eller er vi ikke her?
Jeg har logget 161305 skritt hittil i februar (i dag). I forrige uke var snittet pr dag på 10201. Jeg digger den nye skrittelleren min :p der kan jeg ta ut statistikk så det monner - og jammen virker det på motivasjonen også ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.