meg selv er vel på tide å lage kanskje :). Jeg er ny bruker her inne. Jeg er en jente på 32 år som er gift og har en sønn på 3,5 og en bonusdatter på 8. Jeg har aldri slitt med overvekt før for inntil de 2 siste årene sidn,da jeg plutselig la på meg ca 20 kg. Har bestemt meg for å nå ta tak i dette. Begynte på ketolyse 04.april 2011, og har et mål om å gå ned 15-20 kg....noe jeg vil vurdere nærmere etterhvert :). Har hittil gått ned 5 kg på de 4 ukene jeg har gått på ketolyse,og håper dette fortsetter! Gleder meg til å snakke med fler her i samme situasjon, og ha noen støttespillere rundt meg... så dette var kort om meg :)!
Du har jo fått en pangstart! Så dette går nok veien. Mange gode råd å få her. Og jeg ser på Gerd som den ukronede ketolysedronningen ;) Jeg får mye inspirasjon i hennes journal og hennes oppskrifter.
Jeg er 50 år gift og vi har jente på 28, gutt på 26,gutt som skulle vært 22, jente på 20 og jente på 18. Vi har datterdatter på 6 (snart 7), datterdatter på 15 mnd og sønnesønn på 15 mnd.
Jeg har slitt med overvekt siden slutten av barneåra, det same har mine døtre. Sønn er tynn og den som spiser mest usunn og altid gjort det.
Jeg har hørt om lavkarbo og ketalyse dieter. Er skeptisk, men har bestemt meg for å prøve, for hadde vært kjet å få av 30-40 kg.
Jeg klarte å slutte å røyke uten å gå opp i vekt, så nå er jeg opptimistisk.
Jeg har hatt en form for spiseforstyrrelse. Pgav mobbing i barne og ungdommen så bestemte jeg meg gor ikke å spise når andre så. Så da ble det spise for tre når jeg var hjemme og kunne gå hele dagen og av og til to- tre dager (besøkte familie) uten at jeg nesten ikke spiste. Spiste meg aldri mett. Klare ikke å kjenne sult og glemmer å spise. Begyte å sette på klokka for å minne meg selv. Det er noe jeg har gjort i god voksen alder.
Har prøvd mange slankekurer, men gått ned og opp.
Er forresten evig opptimist.
Jeg har ADHD og er et surrehue uten like. Jeg har ikke sted eller retningssans.
Jeg har mål om å starte opp mandag, for da er jeg ferdig med konfirmasjoner og avslutningsfester. Har ei venninne somgår på lavkarbo og en kamerat som jeg har sett resultater på.
Jeg liker å lese, drive med hobbyer, høre musikk og familie og venner opptar meg. HAr en hund på to år og to puser på 3 år.
Ja jeg innrømmer at jeg er ei skravlebøtte :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.