< Tilbake til oversikten

Spise på Egon

Dolsi sa for siden:

Jeg skal på jentetreff på Egon i kveld. Vi bruker spise når vi er der og det har jeg tenkt å gjøre dag også. Kjører lavkarbo så klart :D
Men så lurer jeg da, hva velger man å spise på Egon når man skal spise noe som er greit å spise på ketolyse:confused:

Ellers så bruker jeg å kjøpe meg en kaffelatte når jeg er der, men det er vel ikke forenlig med ketolyse :confused:

Dolsi sa for siden:

:D Takk for kjapt svar. Da tror jeg det blir en entecote med grønnsaker og hvitløksmør til på meg i kveld :p

Nunne Mor sa for siden:

BLT uten brød med ekstra salat?

Den bruker jeg nesten alltid å bestille, kjempe god! :nam:

Dolsi sa for siden:

Hva er BLT?

Må vel stå over latten min i kveld ?
Men kan vel sikkert be om å få kaffe med kremfløte :D

Kitt sa for siden:

Bacon, Lettuce og Tomat-> bacon, salat og tomat- sandwich

Kylling BLT Sandwich. Kyllingbryst og stekt bacon, tomat, majones og skåret melon. Hvitløksdressing 149.-

Dolsi sa for siden:

Det ble entrecote med bernaise og stekte grønnsaker :D

Har gått ut av ketose i ettermiddag. Stixen er helt lys, altså negativ :(
Tror ikke det er pga maten jeg spiste på Egon,men det faktum at jeg strødde allaroundkrydder og hvitløksalt på kyllinglårene jeg stekte til middag i dag. Så etterpå at iallefall hvitløkkrydderet inneholder sukker :mad:

Kitsu sa for siden:

Jeg og har spist på Egon i dag. Svinebiff med serranoskinke, grønnsaker og bearnaisesaus. Ekstra salat i stedet for poteter. Var i ketose noen timer senere, og er jeg ute av den nå er det på grunn av andre ting. ;P

petite fleur sa for siden:

Jeg spiste på Egon i dag, bestilte biffsnadder med bernaise. Ba om stekte grønnsaker i stedet for poteter og ananas, men fikk i stedet en enorm haug med salatblader. Det harmonerte ikke i det hele tatt, så jeg må si jeg ble fryktelig skuffet :-(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.