Dolly sa for siden:
Denne har bare 6,3 gram karb pr porsjon 46 gram
gymgrossisten.no/6/no/artiklar/low-carb-pasta-250-g
var kjempegod... 40 gram holdt i massevis
Dolly sa for siden:
Denne har bare 6,3 gram karb pr porsjon 46 gram
gymgrossisten.no/6/no/artiklar/low-carb-pasta-250-g
var kjempegod... 40 gram holdt i massevis
lucifine sa for siden:
Spennende! Er dette virkelig ok eller er det for godt til å være sant? Har du prøvd det? Hvordan er smaken?
Dolly sa for siden:
Hadde den til middag i dag, den er laget av dette:
Innehåll: Sojaprotein isolat, ärtprotein, veteprotein, vetemjöl, äggvitor, vegetabiliskt fiber, inulin, guar gum, salt, vatten.
Den var kjempegod... og mettende, 40 gram med kjøtteig ble jeg stappmett av... fantastisk at det finnes noe sånnt.. jeg kjøpte skruer som de hadde tidligere men det er sikkert like bra den der
lucifine sa for siden:
Nais! Digger pasta jeg =D
Superteddy sa for siden:
Kjøper nå! :D
arnakristin sa for siden:
Hei
Den pastaen vil ikke jeg anbefale for de som går på ketolysekuren hvor dagen lille kh kvote i hovedsak skal komme fra grønnsaker, husk at 6,3 g utgjør over 1/3 av dagens kh kvote.
Dolly sa for siden:
Eg synes 6 kh e greitt å bruke på pasta avogtil, men det er meg.. Mye bedre enn sukkerfri sjokolade og andre ting..
bruker også tortillalefser med 3 karber pr stykk ofte.. Det funker for meg, men spiser grønnsaksbjørner hver dag;)
kokkemor sa for siden:
Kjøpte den for en stund siden og har prøvd en gang. Helt ok, men litt annerledes smak enn durumpasta! Hadde ikke akkurat forventet at det skulle være like godt, så det var tilfredstillende i.f.t. forventningene!
Didi sa for siden:
Denne pastaen selges i Sverige, i Charlottenberg. Fåes kjøpt i maximat på kjøpesenteret.
Cherry sa for siden:
Vær obs på om dere får vektstagnasjon så er denne trolig synderen =)
Dolly sa for siden:
Hvorfor det? er den værre enn totillalefser og andre ting?
Cherry sa for siden:
Erfaringsmessig gir disse lavkarbopastaene en del blodsukkerstigning. Blodsukkerstigning= fettlagring.
Dolly sa for siden:
Ok, men vil man ikke da også gå ut av ketose?
Jeg har vert i ketose hele tiden etter jeg har spist pastaen
Og jeg har ikke følt at jeg fikk blodsukkerstigning altså:)
marjusen sa for siden:
Inulin har blitt diskutert her før. Selv får jeg ikke blodsukkerstigning av inulin. Dette produktet ser meget spennende ut.
Tar man 50-70 gram pasta her mener jeg det fint kan være med i et ketogent kosthold. Men det er vel opp til hver enkelt.
Dolly sa for siden:
Ja og den var så lett og mettende at når jeg tok 40 gram dekket det hele tallerken min og jeg ble stappmett
mallilen sa for siden:
Mulig jeg bare er sær, men denne pastaen er virkelig ikke pasta!
Den har konsistens som gummi, og må kokes i endrøy halvtime for å i det hele tatt være trivelig å tygge. Den smaker heller ingenting (selv når den kokes etter anvisningene), men mettende er den. Helt grei å "fylle ut" f.eks gryter med, men tilfører etter min mening ikke annet enn volum.
Brødet av samme merke er derimot helt utmerket!
Dolly sa for siden:
Den skulle kokes i 7 min... Iallefall den jeg kjøpte som har samme næringsinnhold og karbohydrater... Men når jeg var den i pose, men samme navn..
Jeg synes den smakte pasta, men hadde kjøttdeig og tomatsaus på den
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.