tynn2011 sa for siden:
Frokost: 1 brødskive med 1 skive ost( huff huff..) og kaffe
Lunsj: 2 biter kvikk lunsj ( huff huff.... )
Middag/kveld : 1/2 boks tunfisk
drikke: funligth og kaffe
tynn2011 sa for siden:
Frokost: 1 brødskive med 1 skive ost( huff huff..) og kaffe
Lunsj: 2 biter kvikk lunsj ( huff huff.... )
Middag/kveld : 1/2 boks tunfisk
drikke: funligth og kaffe
Georgine sa for siden:
Hei og velkommen hit.
Du bør lese deg opp på forumet her, vi er opptatt av god helse og med så lite mat som du beskriver er det nok et stykke dit.
Se i andre journaler og spør og lær om lavkarbo så skal du se at du snart har masse kunnskap om dette.
Lykke til :blomster:
Nerthus sa for siden:
Det her trodde jeg aldri jeg skulle si - men du får i deg mer næring om du følger en pulverkur faktisk...
Nille sa for siden:
Jøss, dette kan du da umulig mene alvorlig :eek:
Dette lite (eller ingenting) av alt. Det er mindre enn katten min spiser, og han er 6 kg !
Klart du blir tynn av dette, men du får jo ikke næring i deg jente ! Det eneste du oppnår med dette er å sulte deg syk. Dette har ingenting med hverken lavkarbo eller et sunt kosthold å gjøre.
Nerthus har rett, du får iallefall næring i deg med en pulverkur. Les om de forksjellige lavkarboretningene her på forumet. Håper du finner noe som passer deg.
ingeringer sa for siden:
Jeg synes også det virket som litt lite mat,ja. selv har jeg proppet i meg en hel pose valnøtter i kveld fordi jeg hadde spist litt lite tidligere i dag. Men karbo var på bare 3 g pr 100 g
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.