< Tilbake til oversikten

Dagbok?

mabe sa for siden:

Heisann!

må si at jeg ikke skjønner så mye av dette her ennå sukk..
skal liksom prøve å legge inn dagbok her men vet ikke om jeg er på riktig sted
står jo at "legg inn ny tråd" og det er jo ikke dagbok..

har vært å lest litt rundt omkring her å dette ser jo veldig interessangt ut :D
jeg lærer vel mere etterhvert og kanskje noen av dere kan gi meg noen tips hvordan jeg oppretter en dagbok?

jeg har bursdag 6. desember og når jeg ser på kalenderen så står det 5 .desember hvorfor det?

nei nå er jeg sulten må ned å lage meg litt mat:p

Summer sa for siden:

Velkommen! :)

Datoen må du endre inne på kontrollpanelet ditt, du har kansje bommet når du skulle skrive inn? (du har forresten bursdag på samme dag som min sønn! :stortsmil).

Det er ved å starte en ny tråd og svare oppigjen i den du lager deg en dagbok:)

Du har nå startet en dagbok i det åpne forumet, var det meningen? Vi har en som er på lukket forumområde som bare innloggede medlemer kan bruke, også har vi en som er åpen slik at alle gjester også kan lese...:) så hvis du vil ha denne flyttet til medlemsområdet, så bare gi en lyd til Nille eller meg.:)

sommerfugl sa for siden:

hvis du ser litt nøyere, så står det 6. så feil på min bursdag jeg og.
se TIR, og så til høyre, ikke venstre :)

mabe sa for siden:

Heisann Lise

takk for velkomsten :p

Jeg har sett at jeg har skrevet riktig dato men skal undersøke nærmere..
nei det var ikke meningen å lage dagbok i den åpne forumet dette er så nytt for meg at jeg ikke viste at det var i den åpne forumet
kan du være så snill å flytte den til medlemsrådet
:klem: mabe

mabe sa for siden:

Heisann

jeg skal gå inn å se litt nøyere takk for svaret :o

Bik sa for siden:

Hvor finner man det lukkede forumet? Tenkte og å lage en dagbok :)

Kitt sa for siden:

Gå inn på der det står Forum oppe på den blåsvart linjen øverst på siden her. Et godt stykke nede på siden finner du Medlemsområdet og en post som heter Min journal. Går du inn der, står det Start ny tråd til venstre over alle trådene. Starter du da en ny tråd, blir det din journal/dagbok!:D

Festina lente sa for siden:

Jeg er ikke noe racer på dette feltet, men er det ikke det som blir kalt "Journal" som fungerer som dagbok?

Festina lente sa for siden:

Her ser det ut som vi har trykket på knappen samtidig, Kitt:o. Godt at dere med peiling er så raskt ute! :)

Bik sa for siden:

Okei, så journal og dagbok er det samme :p Ja da har jeg en journal....og ei dagbok :D:rolleyes::heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.