< Tilbake til oversikten

Hvor mye kh i nudler?

Anos sa for siden:

Jeg var hos noen venninner i går og måtte ha oss noe å spise før vi skulle ut, de hadde selvsagt ikke noe jeg kunne spise, de skulle lage first price nudler..

Jeg var sulten og butikkene var stengt, så jeg falt for fristelsen, men spiste ikke så mye, kanskje 100g (troor jeg). Hvor mye kh er det i det? Jeg må vel regne med å falle ut av ketose nå? :(

Nerthus sa for siden:

Sjekk [url]www.matvaretabellen.no[/url] eller google næringsinnhold nudler :)

Det er MYE karbo i nudler :)

Lillemy71 sa for siden:

Her finner du svar på næringsinnholdet, regner med at det er tørrvare så dersom du spiste 100 g kokt har du jo fått i deg noe mindre.

Om du faller ut av ketose? Tja det er vanskelig og si, kommer ann på hvor mye totalinntaket av kh var i går og hvor toleransegrensen din for ketose går.

Ikke tenk så mye på det og bare fortsett som vanlig på ketogenkost fremover så betyr det ikke så mye. Kan kanskje gi deg et lite stopp i vekta, men det er forbigående :)

Anos sa for siden:

Ok, tusen takk for svar! :)
Blir litt frustrert av meg selv fordi vekten har stått stille så lenge og hadde endelig begynt å gå nedover, så er jeg så dum og går for min første sprekk :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.