Bare et lite spørsmål om noen kan svare...
Jeg bruker av og til Cocosa i kaffen, og da den typen uten smak.
Er det noen som bruker den med kokossmak (i kaffen)?
Smaker det ok, eller blir det helt feil?
Har ikke kjøpt den fordi jeg ikke helt vet hva den kan brukes til.
Jeg bruker den i kaffen og synes den smaker helt ok, men det er selvsagt en forutsetning at man liker kokossmak ;)
Sliter mer med at den flyter opp hvis jeg ikke rører hele tiden, og jeg kan da komme i skade for å ta en slurk med ren olje. Men det kjenner du vel allerede til etter å ha brukt Cocosa uten smak :) (Eller kanskje jeg bare er uvanlig sløv som ikke klarer å røre nok til å unngå dette problemet :p)
Nå drikker jeg ikke så mye kaffe, men jeg bruker den med kokos i te og det er kjempegodt! Vil tro det er godt i kaffe også, da det blir det samme som å ha i smakstilsettning slik som f.eks karamellsirup eller noe sånt, bare at det er kokossmak. Liker du kokos, så liker du det nok i kaffe også :)
At oljen flyter opp er fordi olje er lettere enn vann, den kan ikke blandes inni kaffe, te eller rent vann..
Jeg bruker 1 spiseskje cocosa i te, men den mengden kommer nok av at jeg sjeldent drikker mer enn 1 kopp om dagen og da er det litt om å gjøre å få i seg en del, og mer enn 1 spiseskje blir alt for mye, så da stopper jeg der :p
Jeg liker ikke svart kaffe, men jeg må si at det du nevner her, Charlott virker kjempegodt, så det skal jeg prøve i dag :)
Prøvde det nå og måtte ha litt sukrin oppi også, den var kjempegod ja! fikk litt kaffelatte feeling. samboer som er høykarbo falt for den også! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.