< Tilbake til oversikten

Slankekrigen Skandinavia

anniejahren sa for siden:

Hva syns dere om at slankekrigen skal starte opp her i skandinavia....??
Jeg fulgte ivrig med på slankekrigen USA, og fy f for noen resultater de klarte å få på bare noen måneder.....tror det kan bli spennende jeg assa....Er nok dessverre en stor tv-slave;)

Nirren sa for siden:

Jeg syns det er helt greit. Og ja de har flotte resultater. Men hvem hadde ikke hatt det hvis de hadde hatt persnlig trener hver dag... Det er virkelig noe jeg kunne ønsket meg....:p

Kalorine sa for siden:

Jeg synes det er dumt. Fordi slankekrigen var et IDIOTISK program.

Å sette utrente mennesker til å plutselig trene så mye er farlig. Og det var ALT for lite fokus på kost. Ekstrem-slanking er ikke smart. Og det var jo ren underholdning, seerne lærte jo ingenting om riktig kost og trening, vi fikk bare se deltagerne gråte og svette. Hele opplegget virket spekulativt.

Da synes jeg det norske "Tjukkholmen" var et MYE bedre program.

Gamla sa for siden:

Enig med deg Kalorine!:)
Greit nok at deltakerne tok av seg mange kilo på kort tid, men hele opplegget synes jeg var fryktelig! Jeg sitter bare igjen med stor medlidenhet til alle sammen. Likevel måtte jeg bare se alle programmene til nå,- og kommer vel til å se det ikveld også!
Så ikke Tjukkholmen, så jeg kan ikke sammenligne.

Albertine sa for siden:

Jeg skal i allefall se i kveld. Og jeg banner vel i kjerka når jeg sier at jeg kunne tenkt meg å være med på en skandinavisk versjon. Siden jeg er så åpplyst, liksom. :snill:

Iset sa for siden:

Jeg kunne godt tenke meg å blitt med om det hadde vært litt mer fokus på sunn mat, og litt mer gradvis trening.

Når det er sagt, er et av mine største ønsker i livet å reise på ALM-senteret (likt Ebentoft i Danmark, bare dette er i Norge) men desverre koster det 5000 kr i uka. :(

Trygdekontoret nekter å dekke dette for overvektige, de vil heller bruke 90.000 kr på slankeoperasjoner.... :dåne:

snoopygirl sa for siden:

jeg har sett noen av episodene...syns synd på de som var med der jeg...men jommen har de gått ned masse..kommer nok til å følge med når det begynner igjen også....men jeg ville ikke vært med sjøl,,hadde ikke orka at noen maste sånn på meg jeg,,da hadde jeg blitt gaaaal:)så på Tjukkholmen også.likte nok apsolutt det bedre :) :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.