< Tilbake til oversikten

Hurra for ketolysekuren!

Jente 1980 sa for siden:

Har lyst å dele min erfaring med dere! Startet 21.januar på Vektklubb, og tok av 6 kg på omlag 7 uker, meget fornøyd. Startet på ketolyse i håp om hurtigere vektnedgang iom at jeg har endel kg ekstra. Gikk veldig trått, og var skikkelig tungt denne gangen, svimmel, vondt i hodet, tung i beina under trening osv... Men så etter 4 uker løsnet det hele! Vekta går jevnt og trutt ned og føler meg i kjempeslag. Ikke sulten og veldig fornøyd!! Så nå er jeg på -12,1 kg, på litt over 3 mnd, det må jeg si meg meget fornøyd med!

Nå gjenstår det å se hvordan jeg skal gjøre det da vi reiser til Tyrkia 1.mai... Satser på lavkarbo, og holder meg unna "verstingene", så tenker jeg at jeg hiver meg på ketolysekuren når jeg kommer hjem igjen for å komme meg nærmere målet mitt! Satser på at daglig trening og mye vann gjør at jeg ikke går opp så veldig mange kg... :rolleyes:

Tar gjerne imot tips her da jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre...

Jente 1980 sa for siden:

;)Mao så har jeg tatt av 6,1 kg på under 5 uker! Hurra igjen;)

streber sa for siden:

Gratulerer, så bra du har så god effekt av ketolyse!!:D:rolleyes:MASSE god og mettende mat på ketolyse, kos deg med det!

Labomba sa for siden:

:p Så moro
Gratulerer med godt resultat. Det er masse god mat man kan kose seg med, så vektnedgangen er enklere for de fleste enn med noe annet. :)
Keto eller lavkarbo er tingen for meg også.

solmåne sa for siden:

Kjempebra jobbet:)
Tror ikke du skal bekymre deg for mye for tyrkia turen, de har masse god mat der nede som vi fint kan spise uten problemer. De serverer gjerne pommes frites med, men det kan du lett få byttet ut mot en salat istedet.

Kos deg masse på ferie:)

Euphita sa for siden:

Kjempefine resultater!
Lykke til på ferieturen og kos deg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.