Paris sa for siden:
Hei
Klarer jeg å gå ned 13 kg på 2 mnd? Er det realistisk?
Sist jeg gikk på Lavkarbo (og kan ikke skjønne at jeg sluttet:confused:) gikk jeg ned 8-9 kg på 2 mnd. Men for optimistisk med et sånt tempo igjen?
Paris sa for siden:
Hei
Klarer jeg å gå ned 13 kg på 2 mnd? Er det realistisk?
Sist jeg gikk på Lavkarbo (og kan ikke skjønne at jeg sluttet:confused:) gikk jeg ned 8-9 kg på 2 mnd. Men for optimistisk med et sånt tempo igjen?
Rin sa for siden:
8-9 kilo på to måneder er helt utrolig - for en bragd! :)
Ifølge tickeren din er du allerede normalvektig. Seks kilos vekttap i måneden vil være urealistisk optimistisk for nesten alle, selv de som har femti kilo mer enn deg å ta av. Dessverre. :o Husk at hode og hud skal følge med på lasset - at anbefalt vektnedgang ikke er mer enn 0,5-1 kilo per uke, og i tillegg: Det går saktere jo nærmere normalvekt man befinner seg.
Cyan sa for siden:
13 kilo på 2 måneder er urealistisk. Hvorfor har du det så travelt?
Paris sa for siden:
Sorry - jeg mente 4 :o
Cyan sa for siden:
Det er ikke urealistisk å klare det på 4 måneder, men du er jo normalvektig og da opplever mange at det går veldig sakte. Det er jo ikke sikkert kroppen din er enig i at den trenger å gå ned så mange kilo. Det beste er å bare ta de kiloene som kommer, om det tar 4 måneder, 1 år eller lengre tid, uten å stresse med det. Nyt heller de helsemessige fordelene et lavkarbokosthold gir og ta vektnedgangen som en bonus ;)
Paris sa for siden:
Ja takk -skal prøve ;)
Akkurat nå håper bare eg kan bli mindre... for magen og låra er IKKE normale for å si det sånn :(
nellie sa for siden:
Det er ikke sikkert det går like fort den andre gangen:) Men er det ikke samme om det tar fire eller seks måneder da, så lenge det går nedover?
Paris sa for siden:
Ikke annet enn at jeg er svært utolmodig. Men disse 15 kg har jeg fått i løpet av et par år - og jeg er sååå takknemlig for lavkarbo.
nellie sa for siden:
Man har ikke så mye annet valg enn å følge kroppens tempo:) Desverre:p
Paris sa for siden:
Vi har nok ikke det:p Heldigvis ser jeg forskjell på GRAVIDmagen uansett allerede;)
nellie sa for siden:
Det er det som er så fint. At hver kilo er en seier og at det ikke alltid skal så mange til for at man merker det og får motivasjon på den måten, underveis.
Paris sa for siden:
Så sant!! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.