Jeg er helt sukkersjelven ;) hehe... prøvd meg på litt bær og sånt, men kjøpte en sånn 70% sjokolade... den smakte ikke noe godt... og resultate er at jeg har en bitter smak i munnen som får meg til å ha enda mere lyst på en cola eller en liten bit stratos eller noe!!
En annen ting jeg lurer på er også hva dere drikker ?
Jeg føler jeg ikke kan drikke noe annet enn vann.. og det er ikke veldig spennende det heller...
Jeg kan ikke drikke brus med kunstig søtning da det gir meg migrene...ikke noe glad i faris etc... hva drikker dere?
Jeg har lovet meg en colaboks på lørdag.. med masse isbiter så den varer hele kvelden... det er alt jeg sliter frem mot nå... hehe..
Jeg har også kuttet ut aspartam totalt, og sliter litt med å finne annet enn vann å drikke.
En annen ting er at smakssansen kan endre seg, jeg liker f.eks. ikke vanlig sjokolade lenger. Synes ikke det smaker noe godt. Mørk sjokolade derimott.... spesielt Freia Premium med mint synes jeg er kjempegod nam
Jeg drikker hjemmeavlet peppermyntete med stevia, kaffe med stevia og fløte, samt masse vann............:D
Du kan bruke Stevia til å søte det du vil ha å drikke.... Stevia er et naturlig søtstoff uten kalorier og uten karbohydrater..... Jeg bruker denne butikken når jeg handler, men det fins sikkert billigere. Spørs om de er så rene og ubitre...:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.