< Tilbake til oversikten

Jubeltråd!

-Cilia- sa for siden:

Jeg laget en klagetråd. Så fant jeg ut at jeg egentlig har lite å klage på, men mye å juble for! :D Så da begynner jeg med mine jubelrop:

Hurra for at privatistkontoret for en gangs skyld var greie med meg og flyttet eksamensdatoen min slik at jeg slipper å stresse på bryllupsdagen min!

Hurra for at all bordpynten til bryllupet bestilt fra USA har kommet vel fram!

Hurra for at det bare er 16 dager til jeg skal gifte meg med den flotteste mannen jeg kjenner!

Hurra for at brudekjolen passer! Den ble bestilt for liten, som en utfordring.

Hurra for at jeg snart har gått ned 10kg!

Hurra for at mine styrkeøvelser har gjort at jeg har mistet 2 cm rundt armene på tre uker!

Hurra for finværet!

Hurra for at jeg har fått meg sommerjobb!

Hurra for at jeg har gode sjanser for å komme inn på drømmestudiet til høsten!

Hurra for at dagens middag ble deilig!

Hurra for en fin gåtur i finværet med gubben!

Hurra for at gubben hadde en fin dag på jobb!

Hurra for at vi har kjøpt leilighet!

Ja, MYE å juble for altså! Det har vel dere også, når dere tenker dere om? Kom med det! :D

TigerTove sa for siden:

Så flott :D Her jubles det for våronn, kattunger, kalver, hvitveis og kaniner som igjen får lov å komme ut på plenen etter en lang vinter.

TrillTrall sa for siden:

Hurra for at Lille Gubben fikk flyttet oppkjøringstimen for stor tilhenger slik at vi kan ta vår etterlengtede kjæreste-ferietur som planlagt! :D

Hurra for at vi skal begynne å male stua i helga! :D

Og kjempehurra for at jeg vant en fotokonkurranse i dag med et bilde av jentungen!!! :D:D:D

Og et lite hurra for at jeg skal "i bryllup" i morra. ;)

Kitsu sa for siden:

Hurra, jeg fikk 2000 er i lønn enn jeg hadde forventet. Har råd til husleien. XD

TigerTove sa for siden:

I dag jubles det for at jeg er ferdig med å skure terassen (sev om ryggen ikke jubler). Dessuten et rungende HURRRRRA fordi det er fredag og hælj :D

-Cilia- sa for siden:

Hurra for broren min som skal konfirmeres i morgen! :D Og hurra for at tanta mi fra Bergen kommer til byen i dag, har ikke møtt henne på en evighet!

Timiane sa for siden:

Jeg jubler for at det er fint vær ute. Motivasjonen for lavkarbo er tilbake og jeg er i bedre form enn på lenge. Har fått ny jobb og gleder meg til å begynne:D

Sunroad78 sa for siden:

Hurra for 360 minutter trening denne veka :D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Hipphurra for shoppingtur i går. Kjole i str. m (40-42) og bukse i 44! Jeg som i mange år har brukt str. 52!!

LibraGirl sa for siden:

Hurra for lavkarbo :D
Hurra for at gubben kommer hjem på torsdag (etter 1mnd på havet)
Hurra for lønningsdag på torsdag
Hurra for mamma som syr på bunaden min
Hurra for sommer å sol (snart)

:D

TigerTove sa for siden:

I dag jubles det for svigermødre som klarer å si unnskyld!

Godt med alle som klarer å si unnskyld, mange som har noe å lære der!

Vil gjerne juble litt for meg selv i dag jeg, om jeg får lov. For i dag viste vekten deilig 92,5 kg, og jeg har gått ned 30 kilo! Synes det er ganske utrolig å tenke på! Prøver å være litt stolt av meg selv i dag.

Antoinette6 sa for siden:

Jubler for at jeg er så fornøyd med lavkarbokostholdet, jeg :love:

LibraGirl sa for siden:

Idag jubler jeg for 1,1kg ned :D

TigerTove sa for siden:

Jeg vil juble for snille, omtenksomme svigertanter som tar hensyn til kostomlegging :D

coolcat sa for siden:

ooo jubel med din glede! :D

dette blei jeg glad av å lese!

så HURRA FOR LAVKARBO!!!!! :D

å HURRA FOR ALLE FLINKE SLANKERE!! :D

å hurra for sommer,sol,mat,ferie,energi,gode venner,finfin familie,pappa som snart er frisk,kjekke naboer,flotte barn og ikke minst: minsten som hadde bursdag i går! hipp hurra ! :D

Batillip sa for siden:

Åh, da hadde jeg også jublet. Jeg jubler altså, men med det der - SOM jeg hadde jublet!

Trj sa for siden:

Jeg jubler for 0,5 kg UNDER målvekt i dag ! :) Og for at det er sommer og lyse netter !

Gratulerer!

Bollapinsvin sa for siden:

• Jubler for ny jobb.
  • Jubler for de 12 kg jeg har mistet
  • Jubler for ferdig opppussing av stuen
  • Jubler for snill mann som støtter meg i vektkampen
  • Jubler for langhelg
  • Jubler for muligheten til å juble sammen med dere.:D

Trj sa for siden:

Takk !
Dett var virkelig en gladtråd ! :D

TigerTove sa for siden:

Ja ikke sant :p

I dag jubles det for trønderbryllup om 3 dager, nydelig (lavkarbo) snickerskonfekt, ferdigrydda loft, stappfull container og en kjempesøt kjole jeg nettopp arvet av svigermor.

GretheH sa for siden:

Wow, masse å juble for!
Får juble for grillværet jeg da. Lett å gå på lavkarbo når en kan tilberede maten på den måten. :lol:

-Cilia- sa for siden:

Hurra for at jeg kom inn på medisinstudiet! Hardt arbeid ga resultater :D

Hurra for at bryllupet gikk som planlagt!

Hurra for at det snart er lønningsdag! (Man setter ekstra stor pris på det når man er student og bare har lønningsdag to-tre ganger i året ;) )

mizzim sa for siden:

jeg å har myye å juble for for tiden

hurra for at jeg ble gidt 30 april med verdens beste mann, bestevenn og sammboer.
hurra for at jeg har mistet 22,1 kg
hurra for at ketolyse funker ned 5,7 kg på 4 uker med det nå
hurra for at jeg bare er 0,4 kg fra bmi grensen for prøverør
hurra for at vi har fått time til sammtale i porsgrunn ang prøverør
hurra for at nav endelig funker å mest sansynlig skal sponse omskolering for meg, privat fotograf skole, får svar innen 14 dager, men nav dama mi var 90% sikker på at jeg skulle få det:D
hurra for alle de fantastiske "tante" ungene jeg har rundt forbi som jeg får lov å låne både titt å ofte

ja.. myye å rope hurra for:D

TigerTove sa for siden:

Hurra for verdens nydeligste hund som endelig er vår :D

TigerTove sa for siden:

I dag jubles det for et langtidsblodsukker på 5,8, noe som ikke skal være mulig for en med diabetes type 1 :D

Marella77 sa for siden:

Hurra for deg, og gratulerer :heia:

TigerTove sa for siden:

Hurra for plussgrader, deilig mildvær og fravær av snø i begynnelsen av november :heia:

Catwoman sa for siden:

Hurra for at älskling kommer hjem i dag! :love:
Og hurra for at jeg straks er ferdig med datakortet :heia:

TigerTove sa for siden:

Hurra for kattepusen :heia:

langaard sa for siden:

Hurra for lavkarbo!! Jeg trenger ikke sulte meg mer:D

Catwoman sa for siden:

Og hurra for Tigern :heia:

GretheH sa for siden:

Hurra for at jeg fikk tatt av et ledd i klokkelenka mi.
Hurra for at toppen min endelig passer, selv om fassongen var helt snål og armene 20 cm for lange. (damene i Mexico må være nærmere 2 meter lange)

Hmm det var mere men det har jeg glemt. :geip:

langaard sa for siden:

Hurra for at jeg har fått ny romaskin:D

smgj sa for siden:

Hurra for at jeg kjøpte en kettlebell! Nå slenger jeg rundt på badet (og er i evig angst for flisene)!

swirre sa for siden:

Hurra for endelig under 90 kg!! only 14 kg to go!

TigerTove sa for siden:

Hurra for at jeg slipper å rotfylle :D

Cassandra sa for siden:

Jeg jubler for at jeg etter en lang og hard kamp endelig er normalvektig!!!!!!

Charlott sa for siden:

Må være en HERLIG følelse! :D Gratulerer såååå mye! :D

Selv er jeg superduperhappy fordi kroppen responderer, enn så lenge, knallbra på trening! Kjørte styrkeprogrammet mitt i dag UTEN å bli det minste sliten. Instruktøren mente jeg måtte være godt trent! Og ga meg et hardere program. Smilte stort og tok hele det også - fortsatt uten å være særlig sliten! :D

Lavkarbo altså :love:

bente1 sa for siden:

I dag nådde jeg måvekten min så i dag er en virkelig jubeldag for meg:D 20 kg på 6,5 mnd. I tillegg fikk jeg vite at alle blodprøvene jeg tok forrige uke var perfekte. Til og med blodprosenten min er blitt normal, jeg som alltid har hatt lav blodprosent siden tenårene.
Kan ikke få lovprist lavkarbo nok:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.