Jeg jubler for at det er fint vær ute. Motivasjonen for lavkarbo er tilbake og jeg er i bedre form enn på lenge. Har fått ny jobb og gleder meg til å begynne:D
Hurra for lavkarbo :D
Hurra for at gubben kommer hjem på torsdag (etter 1mnd på havet)
Hurra for lønningsdag på torsdag
Hurra for mamma som syr på bunaden min
Hurra for sommer å sol (snart)
Vil gjerne juble litt for meg selv i dag jeg, om jeg får lov. For i dag viste vekten deilig 92,5 kg, og jeg har gått ned 30 kilo! Synes det er ganske utrolig å tenke på! Prøver å være litt stolt av meg selv i dag.
å hurra for sommer,sol,mat,ferie,energi,gode venner,finfin familie,pappa som snart er frisk,kjekke naboer,flotte barn og ikke minst: minsten som hadde bursdag i går! hipp hurra ! :D
I dag jubles det for trønderbryllup om 3 dager, nydelig (lavkarbo) snickerskonfekt, ferdigrydda loft, stappfull container og en kjempesøt kjole jeg nettopp arvet av svigermor.
hurra for at jeg ble gidt 30 april med verdens beste mann, bestevenn og sammboer.
hurra for at jeg har mistet 22,1 kg
hurra for at ketolyse funker ned 5,7 kg på 4 uker med det nå
hurra for at jeg bare er 0,4 kg fra bmi grensen for prøverør
hurra for at vi har fått time til sammtale i porsgrunn ang prøverør
hurra for at nav endelig funker å mest sansynlig skal sponse omskolering for meg, privat fotograf skole, får svar innen 14 dager, men nav dama mi var 90% sikker på at jeg skulle få det:D
hurra for alle de fantastiske "tante" ungene jeg har rundt forbi som jeg får lov å låne både titt å ofte
Hurra for at jeg fikk tatt av et ledd i klokkelenka mi.
Hurra for at toppen min endelig passer, selv om fassongen var helt snål og armene 20 cm for lange. (damene i Mexico må være nærmere 2 meter lange)
Må være en HERLIG følelse! :D Gratulerer såååå mye! :D
Selv er jeg superduperhappy fordi kroppen responderer, enn så lenge, knallbra på trening! Kjørte styrkeprogrammet mitt i dag UTEN å bli det minste sliten. Instruktøren mente jeg måtte være godt trent! Og ga meg et hardere program. Smilte stort og tok hele det også - fortsatt uten å være særlig sliten! :D
I dag nådde jeg måvekten min så i dag er en virkelig jubeldag for meg:D 20 kg på 6,5 mnd. I tillegg fikk jeg vite at alle blodprøvene jeg tok forrige uke var perfekte. Til og med blodprosenten min er blitt normal, jeg som alltid har hatt lav blodprosent siden tenårene.
Kan ikke få lovprist lavkarbo nok:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.