Jeg begynte på lavkarbodiett mandag, og har hatt vedvarende hodepine siden i går (onsdag). Er dette vanlig, og hvor lenge pleier man å være plaget av dette?:( Har lite energi, og føler meg litt "rar" i hodet...:p
Er i utgangspunktet en skikkelig sukkerjunkie, så dette er tøft. Spesielt å kutte ut Cola. Har hørt at det er greit å drikke Cola Zero som ikke inneholder kh, så det er redningen for meg foreløpig. Blir ikke mer sulten av det. Men er det greit å drikke dette?
Hodepinen er et sikkert tegn på at du er på vei inn i ketose:heia: og/eller har sukkerabstinenser! Gir seg som regel etter noen dager.
Slapphet og litt ør/svimmel/rar i hodet går under samme kategori!
Om du vil/kan drikke cola zero er opp til deg. Noen opplever at det hindrer vektnedgang.
Få i deg nok væske og fett, så blir overgangen til et lavkarbokosthold litt mindre uholdbart!;)
Velkommen hit! Og god bedring på hodepinen. Kitt har sikkert rett i sine antagelser. Det skjer gjerne med oss alle i begynnelsen.
Når du skal legge inn bilde under brukernavnet ditt, så går du inn på kontrollpanelet og på venstre side velger du Endre Avatar. Der laster du inn bildet du vil bruke.
Om du vil handle på iherb, får du rabatter ved første kjøp :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.