< Tilbake til oversikten

Venner man seg til alt fettet?

Peppa Gris sa for siden:

Nå som jeg ligger på 70% fett og vel så det føler jeg meg som en liten fettklump selv nesten, jeg har fettsmak i munnen, er småkvalm og uggen. Savner grovbrød med magert pålegg og null fett :o

Venner man seg til dette til slutt?

Kitt sa for siden:

Å jada, og mer til!:D

Litt av greia er å gå litt ned på fett- mengden en periode om man føler det blir for mye og man rett og slett blir kvalm!
Øk så mengden igjen litt saktere slik at man ikke igjen blir overveldet av fettet!
Velg fete alternativer som kjøttdeig i stede for karbonade i stede for å tilsette ekstra fett i alt!

Og du kan unne deg en Fiberrik med solsikkefrø eller linfrø om du må ha et fettfritt alternativ en gang i blant!;)

Nerthus sa for siden:

Jepp! Men det skal sies at mitt første forsøk på lavkarbo fiskegrateng med fløte (senere har jeg jo lært at man bør blande fløte med vann istedet for melk, ikke BARE erstatte med fløte) førte til 3 fantastiske gaffelbiter i munnen før kvalmen kom og det stoppet seg ler
Dette var uke 3 - jeg har lært LITT siden den gang ;)

nellie sa for siden:

Neh, jeg vender meg aldri til alt det fettet:) De fleste gjør det da:) Må gi det noen uker!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.