Blir skikkelig inspirert av bildetråden til dem som skal ned rundt 30.
Merker det går litt treigere med enkelte av oss som ikke har fult så mye å ta av men hadde vært kjekt å sett om vi krymper litt vi og.
Om man velger helfigur og bikinibilder eller bare ansikt er opp til hver enkelt
Jeg starter jeg da.
På det tykkeste i fjor [img]C:\Documents and Settings\hilde\Skrivebord\Vibeke\13062010253.JPG[/img]
Nå minus -4 kg
[img]C:\Documents and Settings\hilde\Mine dokumenter\Downloads\22042011703.JPG[/img]
Ikke så veldig mange kg på vekten men synes det viser litt jeg da:D
Du har skrevet inn hvor på datEn de ligger. Når du skal skrive et innlegg er det noe under den hvite ruta du skriver i som heter vedlegg. Gå inn der, finn bildene du vil ha opp og trykk last opp. Publiser innlegget. Ferdig!
Jo, jeg våger.
Startvekt 73,3 1. mars 2011
Andre bildet er tatt i går, 5 kg lettere.
Dårlige bilder, har ikke tatt noen for å sammenligne... litt dumt egentlig.
Jeg tør jo egentlig ikke sånne ting. Men jeg gjør det likevel. Håper jeg får lov å være med selv om jeg skal ned litt mer enn 15.
22 er målet, og til nå har jeg gått ned 17.
Det første bildet er tatt sommeren 2010. Da var jeg på mitt tyngste ca 94-95 kilo.
Det andre bildet er tatt for et par dager siden, og der veier jeg 77,8..
På det tyngste, julen 2006 veide jeg ca 120 kilo. Jeg har valgt dette bildet fordi det illustrerer akkurat hvordan jeg følte meg.. Det er bunadbildet.
Så gikk jeg ned 40 kilo ved hjelp av lavkalori, og da følte jeg meg straks bedre (i svart topp med sølvkant).
MEN, så gikk jeg jo opp igjen selvfølgelig. Og nå veier jeg 96 føkkings, forbannede kilo.. og prøver nå en ny tilnærming, lavkarbo! I følge hodepinen er det mye som tyder på at jeg er i ketose, og håper jeg snart ser bra ut! Men slik ser jeg ut nå..
Kor flinke dere alle har vært, skikkelig imponert over dere alle :)
Får håpe jeg blir så flink som dere til slutt.
Foreløbig er jeg gått opp en del kilo da jeg har hatt meg to sprekk og så går jeg opp de kg jeg gikk ned plus to til så jeg er på skikkelig feil vei, men håper virkelig jeg får det til nu.
Trener dere masse ved siden av ?
Hittil har jeg ikke trent i det hele tatt, rett og slett fordi jeg har hatt hundre andre ting å holde på med. Gått noen turer i ny og ned da. har gått ned 5 kg hittil.
Begynte å trene igjen denne uken, regner med at vekta kommer til å gå saktere ned nå. musklene holder visst mere på vann når man trener, men alt i alt er jo trening bra, og de fleste har vel ikke akkurat vondt av å trene.
Får hive meg på jeg også da :) Har bilde fra jula 2010 og fra nå i påsken. Fra første bildet til det siste nå så har jeg gått ned 9 kg, og er vel i mål. Har tatt av noen kg før denne perioden også, på ketolyse ( for ett år siden) så til sammen er det vel rundt 14-15 kg.
abonerer
Jeg vil gjerne komme med noe jeg også, men akkurat nå tørr jeg ikke.. ikke mange kiloene i forskjell og jeg tar bilder kun 1 gang i måneden, og etter kun 1 måned så var det ikke så mye å vise fram hehe. Kanskje til neste måned! Enn så lenge skal jeg ha gleden av å bli motivert av dere vakre mennesker! :hearts:
Wow. Jeg må si at få kilo viser veldig godt. Dere har alle vært kjempeflinke! Syns alle er pene både på før- og etterbildene jeg da..
Og Eyrinn, jeg må bare si at du bærer de 96 kg fantastisk godt! Du er jo kjempeflott! (foresten, bare sånn ved et innfall, fikk jeg for meg at du er i Pondicherry på det midterste bildet.. Men jeg er sikkert helt på bærtur).
Det finnes foresten en generell bildetråd også, som bare heter bildetråden.
gud så flinke dere er jenter&gutt:D dere er virkelig en inspirasjon. jeg skal legge inn den dagen jeg har noe å vise hehe nå har jeg kun utgangspunktet:P
Sjokoholiker, fytti for en forskjell, og etter bare 4 uker! Kjenner jeg også gleder meg til å bli smal i ansiktet og få en markert hake og hals, nå går det nesten litt mer i ett
Så motiverende! Slenger meg på jeg, selv om bildene ikke viser bare noen få kg.. Begynte på GR og klarte å gå ned omtrent 17 kg, så har jeg stått bom still på omtrent 72 siden det (2-3 år). Har nå gått to mnd på ketolyse, og har endelig kommet over terskelen! Veier nå ca 68,5, så det går treigt, men det går i alle fall nedover! Målet er å aldri komme over 70-tallet igjen..:)
Jeg er kjempeimponert over dere! Flotte mennesker altså, også utrolig stor forskjell bare noen få kilo kan gjøre!
Inspirasjon til oss som er i startgropa ja :)
Her er et bilde tatt av meg fra nyttårsaften, litt brisen vel og merke. Men dobbelthake og kraftige overarmer er godt synlig. Vekta på bilde er ca 77 kg.
Har ingen etterbilder ennå, har jo bare gått på dette to uker.
WOW :O Bøyer seg i støvet Dere er så UTOLIG flinke alle sammen!!!
Skal legge ut noen bilder av meg selv etterhvert, men jeg må si
dette var virkeli motivasjon!!! :) :) :)
Nå SKAL ikke jeg ned 15 kilo, men det var ca. det jeg gikk ned på ketolysekuren før jul.
Kan ikke helt skjønne at jeg ikke så forskjellen med en gang, i alle fall ikke når jeg ser bildet av meg sjøl fra 17. mai i fjor. Okay, ikke veldig heldig med bildet, men dog. Det andre bildet er tatt på nyåret i år.... nøyaktig hvor mange kilo det er mellom disse er vanskelig å si, men et sted mellom 15 og 20.
Vil forøvrig minne alle her om Bildetråden, hvor alle, uansett om det er mye eller lite vekt som skal bort, er velkomne til å dele sine bilder :)
Eyerinn, lykke til med ny start! Må jo si at du ser flott ut nå da! Jeg tror du kommer til å ha det lettere etter vekttap med lavkarbo, selv synes jeg det ihvertfall er mye enklere å opprettholde vekten etter å ha slanket meg på lavkarbo (har gått ned 20 kr, fra 75-55) - lavkalori gir bare sult og pine og masse uimotståelige fristelser (det er ihvertfall min erfaring!);) Skulle gjerne lagt ut bilder selv men jeg er litt mediasky...
AH :) Var der i 2008 jeg da, og tok konfliktfaget :)
Var ikke så glad i India jeg da, men skulle gjerne reist tilbake (tok nemlig av 6 kilo på de tre månedene :P )
Takk for det :) Er jo det jeg håper på også da, at jeg skal klare å holde vekten nede :)
Syns du skal legge ut bilder også jeg, det er nemlig godt med litt selvtillitsboost ;)
Dette var en fin tråd å starte :)
Må si jeg er mektif imponert over de som har lagt ut bilder og viser frem sin vakre kropp :)
Er oså imponert over de som har greid å gå ned vekt i det hele tatt!
Dette gjorde meg ennå mer motivert, folkens!
Har bare holdt på i tre uker, så har ingen før og etter bilde ennå, men det kommer!
Har vi ikke kommet noe lengre med denne tråden, eller finnes det en ny? :) Har dessverre gått opp litt igjen jeg da.. Host kremt.. Men er på'n igjen nå.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.