< Tilbake til oversikten

Skal vi tørre å lage en bildetråd for oss som skal ned rundt 15 kg

Hildemor på slanking sa for siden:

Blir skikkelig inspirert av bildetråden til dem som skal ned rundt 30.
Merker det går litt treigere med enkelte av oss som ikke har fult så mye å ta av men hadde vært kjekt å sett om vi krymper litt vi og.
Om man velger helfigur og bikinibilder eller bare ansikt er opp til hver enkelt
Jeg starter jeg da.

På det tykkeste i fjor [img]C:\Documents and Settings\hilde\Skrivebord\Vibeke\13062010253.JPG[/img]

Nå minus -4 kg

[img]C:\Documents and Settings\hilde\Mine dokumenter\Downloads\22042011703.JPG[/img]

Ikke så veldig mange kg på vekten men synes det viser litt jeg da:D

Idarull sa for siden:

Du har skrevet inn hvor på datEn de ligger. Når du skal skrive et innlegg er det noe under den hvite ruta du skriver i som heter vedlegg. Gå inn der, finn bildene du vil ha opp og trykk last opp. Publiser innlegget. Ferdig!

Ok får prøve igjen da. Prøvde å åpne bildene i internet explorer jeg og la inn bildene i img klammer men det funket ihvertfall ikke:p

gilbertine sa for siden:

WOW, kjemperesultat! Sa du at det kun var 4 kg mellom bildene? Det ser ut som du har gått ned mange flere kg enn det altså :eek:

Takk-ja jeg og føler jeg har krympet litt. Har plitselig fått hals :D Ingen andre som føler for å vise seg frem:p

marionilona sa for siden:

Jo, jeg våger.
Startvekt 73,3 1. mars 2011
Andre bildet er tatt i går, 5 kg lettere.
Dårlige bilder, har ikke tatt noen for å sammenligne... litt dumt egentlig.

Supah sa for siden:

Jeg tør jo egentlig ikke sånne ting. Men jeg gjør det likevel. Håper jeg får lov å være med selv om jeg skal ned litt mer enn 15.
22 er målet, og til nå har jeg gått ned 17.

Det første bildet er tatt sommeren 2010. Da var jeg på mitt tyngste ca 94-95 kilo.

Det andre bildet er tatt for et par dager siden, og der veier jeg 77,8..

Supah sa for siden:

Ser virkelig forskjell! :) 5 kilo kan gjøre veldig mye!

Kanutten sa for siden:

:love: Uansett bilde!!

Supah sa for siden:

:smile: Hyggelig! :hearts:

Kanutten sa for siden:

Samme med deg!!! :heia: Du ser fabelaktig ut!!! :love:

Marionilona og Supah så flinke dere har vært- ser veldig forskjell:)

marjusen sa for siden:

jeg skal ned en del mer enn 15 kilo til sammen, men jeg har gått ned drøye 15 kilo til nå. Her er et bilde til inspirasjon:)

To første veide jeg 117, de to siste 97 ca:) siste er den smekre samboer med og:) hehe

STOOOR forskjell...
Du er en skikkelig pen jente :)

Selv har jeg et stykke igjen å gå, men allerede ved første kilo følte jeg meg mye bedre.
Hurra for lavkarbo

Wow skal sei,skikkelig bra:D

Pøsh sa for siden:

Herregud, marjusen :eek: Vanvittig forskjell! Tipper madammen er fornøyd :D

Kjempeflinke dere andre også, altså :heia: Utrolig hvor mye noen få kg kan utgjøre!

Eyerinn sa for siden:

På det tyngste, julen 2006 veide jeg ca 120 kilo. Jeg har valgt dette bildet fordi det illustrerer akkurat hvordan jeg følte meg.. Det er bunadbildet.

Så gikk jeg ned 40 kilo ved hjelp av lavkalori, og da følte jeg meg straks bedre (i svart topp med sølvkant).

MEN, så gikk jeg jo opp igjen selvfølgelig. Og nå veier jeg 96 føkkings, forbannede kilo.. og prøver nå en ny tilnærming, lavkarbo! I følge hodepinen er det mye som tyder på at jeg er i ketose, og håper jeg snart ser bra ut! Men slik ser jeg ut nå..

Eyerinn sa for siden:

Og til dere andre her, så utrolig flinke dere har vært :) SÅ stor forskjell på alle sammen, fortsett det gode arbeidet!! :)

Peppa Gris sa for siden:

Så fine dere er, også på førbildene!

Happy girl sa for siden:

Kor flinke dere alle har vært, skikkelig imponert over dere alle :)
Får håpe jeg blir så flink som dere til slutt.
Foreløbig er jeg gått opp en del kilo da jeg har hatt meg to sprekk og så går jeg opp de kg jeg gikk ned plus to til så jeg er på skikkelig feil vei, men håper virkelig jeg får det til nu.
Trener dere masse ved siden av ?

Hittil har jeg ikke trent i det hele tatt, rett og slett fordi jeg har hatt hundre andre ting å holde på med. Gått noen turer i ny og ned da. har gått ned 5 kg hittil.
Begynte å trene igjen denne uken, regner med at vekta kommer til å gå saktere ned nå. musklene holder visst mere på vann når man trener, men alt i alt er jo trening bra, og de fleste har vel ikke akkurat vondt av å trene.

Sol-Angelica sa for siden:

Får hive meg på jeg også da :) Har bilde fra jula 2010 og fra nå i påsken. Fra første bildet til det siste nå så har jeg gått ned 9 kg, og er vel i mål. Har tatt av noen kg før denne perioden også, på ketolyse ( for ett år siden) så til sammen er det vel rundt 14-15 kg.

Regret sa for siden:

abonerer
Jeg vil gjerne komme med noe jeg også, men akkurat nå tørr jeg ikke.. ikke mange kiloene i forskjell og jeg tar bilder kun 1 gang i måneden, og etter kun 1 måned så var det ikke så mye å vise fram hehe. Kanskje til neste måned! Enn så lenge skal jeg ha gleden av å bli motivert av dere vakre mennesker! :hearts:

vimsen85 sa for siden:

Wow. Jeg må si at få kilo viser veldig godt. Dere har alle vært kjempeflinke! Syns alle er pene både på før- og etterbildene jeg da..

Og Eyrinn, jeg må bare si at du bærer de 96 kg fantastisk godt! Du er jo kjempeflott! (foresten, bare sånn ved et innfall, fikk jeg for meg at du er i Pondicherry på det midterste bildet.. Men jeg er sikkert helt på bærtur).

Det finnes foresten en generell bildetråd også, som bare heter bildetråden.

Lisa-pyon sa for siden:

Alle er kjempe flinke :D Jeg vil også være med, bare vent 3 kg på meg ok ;D vil ta bilde etter 10kg ned :D

kthnk sa for siden:

Åååå så flinke dere er! Utrolig inspirerende å se på :)
Takk for at dere legger ut bilder!

Jeg tør ikke ennå tror jeg, men jeg sliter litt og har ikke gått ned så mye ennå. Føler ikke det viser noe særlig.
Men om 10 kg tør jeg kanskje ;)

cola sa for siden:

gud så flinke dere er jenter&gutt:D dere er virkelig en inspirasjon. jeg skal legge inn den dagen jeg har noe å vise hehe nå har jeg kun utgangspunktet:P

Frk. sa for siden:

Jeg bøyer meg i støvet for dere, det synes virkelig :) Dette gir motivasjon!

Sjokoholiker sa for siden:

så flinke dere er alle sammen!!!!
får hive ut jeg også da:)
er nesten 4 uker mellom bildene

Elin_no sa for siden:

Så flotte bilder av dere alle sammen, virkelig inspirerende. For en forskjell 15 kg gjør!!! :)

Mellon sa for siden:

Sjokoholiker, fytti for en forskjell, og etter bare 4 uker! Kjenner jeg også gleder meg til å bli smal i ansiktet og få en markert hake og hals, nå går det nesten litt mer i ett

takk!!!
ja det er superdeilig, og inspirerer skikkelig til å fortsette! :D

MH87 sa for siden:

Så motiverende! Slenger meg på jeg, selv om bildene ikke viser bare noen få kg.. Begynte på GR og klarte å gå ned omtrent 17 kg, så har jeg stått bom still på omtrent 72 siden det (2-3 år). Har nå gått to mnd på ketolyse, og har endelig kommet over terskelen! Veier nå ca 68,5, så det går treigt, men det går i alle fall nedover! Målet er å aldri komme over 70-tallet igjen..:)

ojjj så flink du har vært MH87!!! skikkelig forskjell!!:)

cola sa for siden:

Sjokoholiker: fy søren for en forskjell. kjempefin er du!!

MH87: Så flink du har vært!veldig søt, og det syntes jeg du er på første bildet og;)

Utrolig bra sjokoholiker-ser kjempe forskjell;)

Bells sa for siden:

WOOOOOW for en gjeng tøffe mennesker det er her inne :D kjempeflinke og suuuuper deilige alle sammen ;)

Euphita sa for siden:

Jeg er kjempeimponert over dere! Flotte mennesker altså, også utrolig stor forskjell bare noen få kilo kan gjøre!
Inspirasjon til oss som er i startgropa ja :)

LIBBA sa for siden:

Så flotte dere er alle sammen :heia:
Slike bildetråder er alltid veldig inspirerende :ja:

tusen takk cola og hildemor!:hearts: så søte dere er

BARE 4 uker?
SHIT, er kjempeforskjell.
Flink er du!
Hvor mange kilo er det forskjell på bildene?
pena

-m-

Saphire sa for siden:

Her er et bilde tatt av meg fra nyttårsaften, litt brisen vel og merke. Men dobbelthake og kraftige overarmer er godt synlig. Vekta på bilde er ca 77 kg.

Har ingen etterbilder ennå, har jo bare gått på dette to uker.

Fjasnissen sa for siden:

Flinke, flinke menneskene.

Skulle gjerne kommentert hver og en for seg, men jeg er klein og dermed lat ;)

Må bare få si dette, siden vi er så få menn her inne:
Marjusen.... shit, mann. Ser jo nesten ut som to forskjellige personer. Bra jobba :)

Eyerinn sa for siden:

WOW jeg er imponert, jeg ER faktisk i Pondicherry!! Har du vært der selv?
Og tusen takk for komplimentet :)

LibraGirl sa for siden:

WOW :O
Bøyer seg i støvet Dere er så UTOLIG flinke alle sammen!!!
Skal legge ut noen bilder av meg selv etterhvert, men jeg må si
dette var virkeli motivasjon!!! :) :) :)

vimsen85 sa for siden:

Hahaha. Så morsomt. Ja, var der i 2007. Tok religionsfagene til kulturstudier ;) <3Pondi<3

FrustrertFrøken sa for siden:

Så flinke dere har vært (og er)! Dette er motivasjon :)

Fjasnissen sa for siden:

Nå SKAL ikke jeg ned 15 kilo, men det var ca. det jeg gikk ned på ketolysekuren før jul.

Kan ikke helt skjønne at jeg ikke så forskjellen med en gang, i alle fall ikke når jeg ser bildet av meg sjøl fra 17. mai i fjor. Okay, ikke veldig heldig med bildet, men dog. Det andre bildet er tatt på nyåret i år.... nøyaktig hvor mange kilo det er mellom disse er vanskelig å si, men et sted mellom 15 og 20.

Vil forøvrig minne alle her om Bildetråden, hvor alle, uansett om det er mye eller lite vekt som skal bort, er velkomne til å dele sine bilder :)

Pøsh sa for siden:

Utrolig flinke, er dere! Kjempemotiverende.

Fjasnissen, ser da ut som en annen person du også!!

Josefa sa for siden:

Eyerinn, lykke til med ny start! Må jo si at du ser flott ut nå da! Jeg tror du kommer til å ha det lettere etter vekttap med lavkarbo, selv synes jeg det ihvertfall er mye enklere å opprettholde vekten etter å ha slanket meg på lavkarbo (har gått ned 20 kr, fra 75-55) - lavkalori gir bare sult og pine og masse uimotståelige fristelser (det er ihvertfall min erfaring!);) Skulle gjerne lagt ut bilder selv men jeg er litt mediasky...

Josefa sa for siden:

20 kg, skulle det stå, hehe

Fjasnissen sa for siden:

Takker og bukker... må faktisk si meg enig i den ;)

Pøsh sa for siden:

Hadde kranglet med deg om du ikke var enig ;)

Eyerinn sa for siden:

AH :) Var der i 2008 jeg da, og tok konfliktfaget :)
Var ikke så glad i India jeg da, men skulle gjerne reist tilbake (tok nemlig av 6 kilo på de tre månedene :P )

Eyerinn sa for siden:

Takk for det :) Er jo det jeg håper på også da, at jeg skal klare å holde vekten nede :)
Syns du skal legge ut bilder også jeg, det er nemlig godt med litt selvtillitsboost ;)

Dolly sa for siden:

Det første bildet var fra en mnd før jeg startet

Dette bildet er fra dag 2

dette er i dag minus 3.3 kg

Føler jeg ser bittelitt forskjell på bare de 3,3 kgene

Sol-Angelica sa for siden:

Dere er flott alle sammen :)

Mentos: Ser forskjell ja! Smalere i ansiktet er du jo :D

Pøsh sa for siden:

Oi, ja, det var forskjell :D

Mentos: 3,3 kg syns veldig mye... Kjempebra...
3 kg er jo faktisk 6 klumper med meierismør... MYE

LibraGirl sa for siden:

Dolly; Vises godt i ansiktet å på halsen din :D Du er flink!
stå på!

Dolly sa for siden:

Får oppdatere med bilder her nå, har vert kamerasky så det er ikke så mange førbilder utenom noen ei veninne snek seg til å ta av meg i påsken...

De ble litt store men samme det...

De første bildene er 9 kg siden

I dag på 2 mnd dagen:)

Addict sa for siden:

Første bilde er 86,2 kg

Andre bilde er i dag, 79,6 kg

Pernella sa for siden:

Dette var en fin tråd å starte :)
Må si jeg er mektif imponert over de som har lagt ut bilder og viser frem sin vakre kropp :)
Er oså imponert over de som har greid å gå ned vekt i det hele tatt!

Dette gjorde meg ennå mer motivert, folkens!
Har bare holdt på i tre uker, så har ingen før og etter bilde ennå, men det kommer!

Ha en strålende karbofri helg ;)

ciamor sa for siden:

Jeg også har vært i Pondi! Våren 2009, tok "Peace & Conflict studies". Jeg simpelthen elsker India, har vært der to lange turer (04 og 09).

Ellers må jeg bare si at jeg er imponert over alle sammen! Håper jeg snart kan legge ut noen bilder selv. Foreløpig er jeg på dag 1. :cool:

Zuma sa for siden:

Weee, så flinke dere har vært... og er! Skikkelig motivasjonstråd dette her. Takk :)

LibraGirl sa for siden:

Dolly å addict : :eek::heia:

Er rett å slett utrolig imponert over dere!
Ser fantastisk ut begge to!

Addict sa for siden:

Har vi ikke kommet noe lengre med denne tråden, eller finnes det en ny? :) Har dessverre gått opp litt igjen jeg da.. Host kremt.. Men er på'n igjen nå.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.