Hege_ sa for siden:
Kansjke noen på forumet har gjort det før, men for meg var dette en ny opplevelse som andre kanskje kan ha glede av. Kom sent hjem fra trening og hadde IKKE lyst til å lage middag. Vi er ganske glad i potetstappe her i huset, men det er jo ikke et alternativ om dagen. Hadde en boks limabønner (butterbeans) i skuffen. Jeg bruker kun limabønner fra SW, det er absolutt de beste. Varmet de opp, helte av vannet, fyrte opp stavmikseren og satte i gang. Hadde oppi littegranne kaffefløte mot slutten, men det ble litt lite og stappen kunne vært litt mykere. Mer fløte neste gang :D Det ble ikke så mye ut av en boks, så neste gang lager jeg av to bokser (vi er bare to personer i huset). Jeg ble mett av to pølser og en klatt stappe, mannen ville gjerne hatt litt mer, men han spiste til gjengjeld flere pølser. Krydder kan man jo gjøre som man vil med, feks. gressløk. Før har jeg laga den stappen med blomkål, feta, fløte osv. som jeg har funnet her på forumet, men denne bønnestappen smakte aldeles fortreffelig og kommer til å bli en gjenganger her i huset.