< Tilbake til oversikten

Midjen minker men vekten står stille

scubadoo sa for siden:

Atter noen spørsmål fra den urutinerte lavkarbomannen, vekta har stått stort sett stille en ukes tid nå (uke 5) men midjemålet minker, hvorfor? Hvor blir det av flesket som ikke viser sitt fravær på vekta:confused:
Også spørsmål to, når man går ned 15-20 kilo før man mye overskuddshud eller justerer det seg selv etter hvært? muligens litt aldersavhengig det siste spørsmålet.

Trj sa for siden:

Slik jeg opplevde det ( og som jeg ser flere her inne har erfart) var ukene 4-6 litt "tricky", men så gikk det relativt radig. Du får vel mer muskler og de tar mindre plass enn fett. :D Det med hud er vel, som du selv sier, både avhengig av alder og hvor fort vektnedgangen er.

Kitsu sa for siden:

Jeg har gått ned 30kg, og har ikke fått ekstremt mye løs hud fordi om. Litt "grevinne-sleng" sånn helt innerst mot armhulen, men det er nesten å forvente siden jeg har veldig lite fast hud i utgangspunktet pga hudtype og mye kortisonsalver opp gjennom årene. Men er så klart mange faktorer som spiller inn, både alder, hvor man går ned mest, hudtype, etc.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.