< Tilbake til oversikten

Sukrin som har gått ut på dato

Kri5tin sa for siden:

fant en pakke sukrin i skapet som gikk ut for noen år siden. Er dette farlig/ulurt å ha i seg? :confused:

TigerTove sa for siden:

Er den åpna? Uåpna tørrvarer holder seg lenge. Kunstige ting holder seg enda lenger ;)

nellie sa for siden:

Fantes det sukrin for et par år siden?

Kri5tin sa for siden:

sukrin har vært på markedet lenge, men ikke like utbredt som i dag.

det er den gamle innpakningen, så den er noen år gammel. den er åpna, men har sånn åpne/lukke funksjon, sånn som de posene man har ting i når man skal fly.

sol-cellen sa for siden:

Du kan trygte bruke den gamle posen med Sukrin, den er i praksis evig holdbar (som sukker) selvom det er pålagt å merke med best-før dato.

Vi (Funksjonell Mat) lanserte Sukrin i november 2006, så det er snart 5 år siden.. Produktet har blitt betraktelig mer utbredt de siste årene ja :)

marjusen sa for siden:

kan ikke dere (funksjonell mat) lansere stevia også? med smaker og til en billig penge. jaaaaa

TigerTove sa for siden:

Strålende idé :D

Kri5tin sa for siden:

ok, så bra:) takk for svar:)

HenrikBooe sa for siden:

Er så enig med deg! Stevia er mye bedre en de fleste søtningsmiddelene på markedet ;)

Labomba sa for siden:

Enig i at stevia er bedre, og det er jo ett naturprodukt, men skal man bake er det sukrin som oppfører seg og gjør baksten. Desverre;)
Bruker litt av hvert jeg da, og det funker fint. I en perfekt verden hadde vi hatt stevia som sukker-sukker også:D

Bestemamma sa for siden:

Helt enig...elsker stevia.:D Må finne en måte å få den til å kunne brukes som strøsukker, bakesukker, m.m.........:)

Livsglede sa for siden:

Stevia finnes jo i pulverform også, jeg bruker det + det flytende med smak og self.... sukrin:D

Bestemamma sa for siden:

Ja, klart den finnes i pulverform, men problemet er jo at den er så konsentrert at den ikke kan brukes på samme vis som sukker.....:o

Paris sa for siden:

Hvor kjøper dere det? :)

Bestemamma sa for siden:

Jeg kjøper stevia her men det fins sikkert andre......:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.