Kikket på tabellen på ketose.no og der står det at det er 2,9 g karbo. Om jeg da har lyst til å spise noe med fløte eller krem til, kan jeg da gjøre det så lenge jeg ikke bruker sukker i?
tenkte jeg hadde lyst på litt jordbær, og leser flere plasser at folk bruker fløte selvom de går på lavkarbo, så ville bare ha et konkret svar på det;)
Ja, saus til middag. Jeg er et sausemonster! For meg er det nesten ikke middag uten saus, hehe. Det jeg som oftest gjør er bare å ha litt(les:MASSE) fløte i stekepannen etter jeg har stekt kjøtt. Det får stå å putre litt, og jeg smaker til med diverse krydder. Verdens enkleste fløtesaus!
Ellers lager jeg også tomatsaus av og til. Løk, tomat på boks (vær obs, noen av disse har ganske mye karbohydrater), krydder, og litt fløte. Nam!
Ja, det var på lchf jeg mente;) Herbalife er oppført som min kostholdfilosofi fordi jeg er ganske ny innen lavkarbo og herbalife er den jeg har sverget til, til nå;)
Selvom jeg har startet med lavkarbo så kan jeg forresten også bruke herbalife, noe som passet meg veldig fint!;)
Ok. Det er berre litt "forvirrande" med det som kosthaldsfilosofi for dei som svarer deg. ;) For som sagt, for min del, har eg ikkje ide om kva det er. Kanskje putte inn lavkarbofilosofi der også etterkvart! :)
Bare hyggelig, :smile: håper du finner ut av alt etterhvert, og det er bare å spøre igjen om det er noe du lurer på. Bruk forumet for alt det er verdt :)
Takk igjenn;) Ja, er jo veldig greit å bruke forumet her ja, kommer nok til å bruke det flittig! Har som sagt mye jeg lurer på, selvom jeg begynner å forstå litt mer etterhvert som dagene går!;)
jeg pleier å lage soppstuing med kremfløte til kjøtt og grønnsaker. det smaker himmelsk:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.