< Tilbake til oversikten

Gikk på en lang smell

100til75 sa for siden:

Begynte på ketolyse 1 februar. Gikk ned 12 kg på 9 uker. Alt gikk kjempe bra og jeg var super motivert. Så dro jeg til syden og alt sklei helt ut også kom påsken, Tror jeg har spist 2 kg påskeegg. I Syden var d neste umulig å holde ketolysen, holdt på å sulte i hjel de første dagene....

Ja ja sånn kan d gå. Føler meg helt jævelig nå, gått opp mange kilo og kroppen er tung og oppblåst. humøret er dårlig og energien borte.

Driver å baker knekkebrød nå å har bestemt meg for å begynne på igjen i morgen.

Så nå trenger jeg motivasjon folkens...

Livet er bedre på lavkarbo og kilone raser av, burde være en motivasjon i seg selv,,,, Sånn da har jeg skrevet om synden min... :p

monja sa for siden:

Sikker på at du klarer det helt fint når du begynner igjen. Masse lykke til :klem:

Nerthus sa for siden:

Du har jo flust med motivasjon! Sett deg ned, lukk øynene og forestill deg hvor stappa uvel du er etter denne perioden. Kjenn på samvittighet, magen, kroppen, følelsene... Gjør det virkelig detaljert inn i hodet ditt eller høyt. Skyv bildet opp til venstre - gjør det mindre og litt grått, mer sort/hvitt. Lag så foran deg i wide-screen bildet/filmen av hvordan du har det på lavkarbokosthold! Kjenn hvor lett og fin du er etter måltid, hvor mye energi du har og hvor deilig samvittighet du har - ser du at du har motivasjonen tilstede? ;)

For meg handler det mye om å være "bevisst" i øyeblikket... TENK før du spiser - uansett hva det er, så klarer du å sile ut "feil" spising etterhvert :)

100til75 sa for siden:

i dag er første dagen etter 2 uker på HØY HØY HØY karbo. føler meg ikke så bra i dag assa, vondt i hodet, kvalm og uvel, de første dagene er tunge syntes jeg...

Men skal klare d, for jeg skal gå ned 10 kg til. Det er så motiverende med alle de positive tilbakemeldingene rundt vekt tapet :)

cola sa for siden:

Dette klarer du!

Jeg gikk på lavkarbo en uke og gikk ned 4...men etter påsken er 3 av de på igjen! så nå er det påan igjen! på ordentlig:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.