< Tilbake til oversikten

Er det vanlig

Sjokoholiker sa for siden:

at vektnedgangen tar seg litt pauser innimellom?:)
Hadde to uker med full stopp, så gikk jeg ned 2.5 på litt over ei uke, også no snart to uker igjen med stopp. har ikke gjort noe ulikt vil jeg tørre å påstå, er ikke så flink å veie maten, men har gått ned endel selvom.
I dag er det CA CA slik hittil:

Energi:806Goal:1685Fett:59.35Karbohydrat:9.04Protein:55.04

men jeg har i tillegg hatt i meg et par eggemelk med kakao i dag, som jeg ikke vet hvor mye som er av hva..
hva tror dere erfarne??:):)

Det som no har skjedd er at jeg har gått opp 1.5 kg, håper det er pga TR som er rett rundt hjørnet, + at jeg er helt tappa for energi. Det finnes vel ikke noe fasit for hvor mye/lite karber og calorier en skal ha i seg iløpet av en dag? I snitt får jeg i meg ca 1000 calorier og mellom 9-15 karber. noen dager kan jeg få i meg over 2000 calorier da. Men sjelden over 15 karber.
Hittil har jeg egentlig ikke brydd meg om caloriene, men siden vekten stoppa så lenge så begynner jeg å tenke litt. Selv om jeg har fått svar på at det er vanlig med pause i nedgangen. Det var det med den tålmodigheten da, heh...
Drikker forresten over 2 liter vann, avogtil 3, også pepsi....

Bøtt sa for siden:

Helt normalt at det stopper opp innimellom ja.Jeg sto stille i 1mnd jeg så løsna det ettervert:)
Tålmodighet er godt å ha :D

takk for svar:):)
ja når jeg hører andre som også har sånne pauser innimellom så blir jeg mer tålmodig:D

Bøtt sa for siden:

Ja det hjelper å høre at andre også har det slik innimellom,litt enklere å holde seg på matta da når en vet at det løsner til slutt:)

ja helt klart!
spes siden gubben bare raser ned uten stopp!!!

Bøtt sa for siden:

Ennda en ting som kan være irriterende med disse mannfolka, at de faktisk raser fortere ned i vekt enn oss damer:D

jahh, derfor jeg prøvde å få han til å drøye lengst mulig med å starte, så jeg fikk et lite forsprang, hehe

bare dytter litt på denne :)

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Samme her. De siste ukene har vært rare. Litt opp, litt mer ned uka etter. Stille noen uker, på grammet. Så bittelitt ned. Kanskje et litt større rykk ned, og så litt stille... Tror det er veldig normalt jeg ü

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.