< Tilbake til oversikten

Godt lavkarbobrød?

Ole Brum sa for siden:

Har noen oppskrift på et godt brød? Prøvde det som står i Hexeberg sin kokebok, men det var ikke noe godt, noen forslag?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Vanskelig å anbefale da hva som er godt då jeg har ennå ikke funnet noe lavkarbobrød jeg synes er godt. Så det jeg kan anbefale deg er å ta deg en tur inn i Den store brød-lenke-tråden og se om det er noe der som kan falle i smak.

Ole Brum sa for siden:

Der burde det være noe brukbart, har hatt glede av muffins jeg fant her inne. Litt overasket over soyaprotein i mange av oppskriftene, trodde soya var strengt forbudt!

frøken sa for siden:

Beste lavkarbobrød jeg har prøvd :) Kan du ha litt mer karber er det godt å ha en neve eller to med havregryn oppi.

Furine sa for siden:

Det er jo litt opp til deg sjølv, om du vil bruke soyaprodukt eller ei. Eg gjer det ikkje, då magen min slår seg fullstendig galen, samt eg ikkje vil rote meir til hormonane mine (som er galne nok frå før) med soya.

Enig i at Karins beste er godt, samt Marjusens hamburgerbrød (som eg har brukt som rundstykker).

Idarull sa for siden:

Et par favorittbrød er solsikkebrød og pofiber-brød. Er enig i at Marjusen sine rundstykker er gode, ville også tatt en kikk på Gerd sine oppskrifter.

Ellers syns jeg oopsie er godt med masse smør, gulost og paprika på.

Knekkebrødene til cillesnuppa er fantastiske!

Har prøvd mange andre, synes de blir klissete inni og gjerne altfor salte selv om jeg nesten ikke har i salt.

Håper dette var til hjelp!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.