< Tilbake til oversikten

Planlagt sprekk i påsken

halkatlala sa for siden:

jeg hadde planlagt en del fruktspising i vintrferien, men etter to appelsiner og begynnende vondt i knærne og albuene-så feiga jeg ut og ledda mine ble bra igjen nesten med en gang. tenkte som så at jeg får ta det til påske i steden da er det litt vamere ute så da får jeg nok ikke vondt i leddene mine. glemte å spise karbo i begynnelsen av påsken, men kom på det og fylte opp fruktfatet med appelsiner, epler og jordbær. og nei så godt det smakte. nå har jeg da spist en del frukt og litt fedonbrød siden jeg likevel var ute av ketose. rista brød med masse meierismør og litt lettsyltetøy. naaaammmm. men nå ligger jeg her på senga mi og synes synd på meg selv, da :nedfor: har så vondt i skuldrene og nakken at jeg ikke får sove. finnes liksom ingen stilllign jeg kan ligge i som gjør mindre vondt. har hele livet sleti med smerter i hele kroppen på vinteren. første vinteren min i ketose nå i år. første vintere jeg ikke har hatt noe smerter i det hele tatt:) blir nok kjapt inn igjen i ketose på meg, ja. men for ikke bare å laget et langt surveinnlegg så får jeg vel nevne at jeg ikke har gått noe opp i vekt på disse dagene, faktisk heller litt ned:D

halkatlala sa for siden:

ikke vet jeg om jeg har lagt innlegget på riktig sted en gang, eller om det i det hele tatt er av interresse for noen. men jeg følte at måtte da få klaget litt et eller annet sted :(

Fjasnissen sa for siden:

Det viktigste du kan konkludere fra dette er at du unngår smerter når du holder karboinntaket lavt... og en smertefri vinter er jo en fantastisk ting, er det ikke? Så nå er du en erfaring rikere.

Neste gang du prøver deg på appelsiner, så kanskje det holder med litt? :)

God bedring i alle fall :)

halkatlala sa for siden:

oi. hehe.
hadde helt glemt denne survetråden her jeg.
ja lærte noe der:)
alt bra igjen nå:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.