Hei!
[font=Comic Sans MS][/font]
Leenge sida eg har vert inne på Lavkarbo.no no... Er vel på tide..
Eg har hatt den sprøaste tida i mitt liv!
Det begynte i sptember...
Det blei slutt mellom meg og samboaren min, vi hadde vert ilag i 6,5år.. Det skjedde midt i sessongen på jobb, dei to travlaste mnd i året.. Finne seg ny plass å bu, endte opp med å flytte tre gangar, først til to plassar eg leigde, og no endelig inn i leiligheita eg nettopp har kjøpt.. I oktober reiste eg til London med mamma på ferie, (fish & chips i laaange baner..) Så var det å lese på eksamen, samtidig som eg måtte ordne i alt papirarbeid som hadde med bruddet å gjere... Huslån, forsikringar, time hos familiekontor, omdirigere post... Det har vert jul.. Eg har tatt praktisk/munnleg og skriftleg eksamen (med strålande resultat faktisk..) Vert på kurs i London, vert på to kurs i Oslo...
Eg er heilt utslitt, men har vert so stressa so lenge at eg har gløymt korleis eg slappar av...
I tillegg til alt ser det ut som eg får diagnose bipolar lidelse......
Kosten min har vert heilt på tryne..... Eg har ete akkurat det eg har hatt lyst på, og har selvfølgelig gått opp 4-5kg..
No ser det ut som at utenom konfirmasjonen til lillesystra mi, er det ingenting spesielt som skal skje fram til juni når eg skal til Kroatia på ferie..
Endelig kan det hende eg klarar å komme meg inn att på kostholdet... Eg veit jo kor enkelt det er berre ein kjem inn i det, men den første veka er hard.. Og fram til no har eg ikkje hatt sjans å klare det... ikkje det at eg ikkje har prøvd....
Ønsk meg lykke til folkens, eg vil so gjerne klare det den gangen her!!
Godtesuget går fort over etter noen uker, og i tilfelle du skulle ha suget på noe godt, så finner du maaaange flotte oppskrifter her ;) ikke vær redd :p vi er som en stor familie som støtter hverandre , hehe :D
Eg veit godt korleis det blir når resten av livet og stress tek overhand. Då prioriterer ein ikkje maten.... Eg har starta opp igjen med lavkarbo i går, hadde nokre dagar pause i påsken, og merker at det er litt tungt dei første dagane. Sjå i kokebøker og finn mange gode rettar som du kan laga, eg synest i alle fall det er ein fin måte å få inspirasjon på! :)
Eg har funnet ut at det å holde seg på lavkarbo er ganske enkelt så lenge ein planlegg måltida. Er viktig å ha masse god lavkarbo mat i skap og skuffer, slik at du har noko å ty til når suget blir for stort. Er bedre å hive i seg litt ost eller pølsepålegg enn den sjokoladen som ligg å fristar;)
Vet du hva??!! Jeg tar av meg min virituelle hatt for deg!! :D
For ærlig talt, med tanke på alt det som har skjedd, så har du jo virkelig klart deg flott!! Gratulerer med supre resultater på eksamen! Gratulerer med egen leilighet! Og du har jo pågangsmot så det holder! Du ser det selv, sant? Du kunne ha latt alt fare, men nei, du tok tak i ting, ordnet opp, fikset, nailet skolen, kurs, alt sammen, OG du er klar for ny giv her!! (Og hvis jeg leser ticker'en din rett, så har du jo gått ned masse tidligere, og de 4-5 kg er smårusk!)
Jeg heier på deg!! :D
Det er ikke alltid like lett å se sine egne fremskritt, og hvordan man faktisk håndterer situasjoner knakende godt, når man står midt oppi dem. Ville bare vise deg hvordan det så ut "fra utsiden". :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.