paprika sa for siden:
Heluuu!
Jeg har begynt og sluttet og begynt og sluttet. Dette studieåret har vært så utrolig hektisk, og jeg har ikke klart å holde meg lavkarbo. MEN, torsdag før påske leverte jeg endelig bacheloroppgaven min (i sykepleie) og skal bare gjøre ferdig kirurgisk praksis så er jeg ferdig utdannet. Fra og med tirsdag 26 april til og med evigheten (håper jeg. Med noen modereringer på veien. Ser for meg å gå over til litt mer Fedon - kosthold når jeg har nådd den vekta jeg skal ha) er det lavkarbo som skal få lov til å herske i min kropp. Jeg vil ikke avlegge noen avholdsløfter. Selvsagt kommer det til å bli en og annen liten utskeielse, det skulle bare mangle, men kiloene mine skal få fett å gå på! Gleder meg allerede! Vet ikke om jeg har fortalt det her inne, men i høst ble jeg lagt inn i en huj og en hast på nevrologisk med kraftig forhøyet trykk i hjernen (ta det med ro, det er VELDIG sjelden, og hos meg en kombinasjon av visse medisiner, overvekt og lavt stoffskifte. Det er 2 - 3 i året som får det. I Europa). Saken er at jeg må komme meg ned til 60 kg ellers kommer jeg til å miste synet. Tynn eller blind? Vel, ikke akkurat et vanskelig valg. Så, nå skal det skje! Hurra, hurra og hurra!:)