Perleblomsten sa for siden:
Hvilken cocosa anbefaler dere? extra virgin eller den uten smak? er på ketose og lurer på om det har noe å si hvilken jeg velger...:rolleyes:
Hvilken cocosa anbefaler dere? extra virgin eller den uten smak? er på ketose og lurer på om det har noe å si hvilken jeg velger...:rolleyes:
surflover sa for siden:
Jeg tror ikke det har noe å si hva du velger. Selv bruker jeg den med smak, men skal bestille meg en uten smak - den vil være litt mer "allround" med tanke på steking uten å sette kokossmak ;)
Anbefaler deg å bestille på Iherb, MYE billigere enn å kjøpe i butikken. under halve prisen.
Jeg kjøper denne med smak.
Og skal nå bestille denne uten smak.
Pass på å bestille for under 200 kr. Bestiller du under 1,36 kg i totalvekt får du billigste frakt på 4 $. Bruker du koden min under her i tillegg får du attpåtill 5 $ i avslag på første bestilling.
Gå hit for å se hva jeg har bestilt tidligere.
Lykke til!
nellie sa for siden:
Samma hvilken du bestiller:) De har forskjellige bruksområder.
En er bra i matlaging, til steking osv, den andre gjør seg best som smakstilsetning og for å få i seg litt ekstra fett.
Takker:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.