Da har jeg nettopp kommet hjem etter en mislykket gåggetur. Jeg endte med å jogge mindre enn planlagt, og endte med å ta en kortere tur for jeg var sur. Årsaken til hele greia er som følger;
*har en joggebukse som er klam og som siger ned og som gir meg gnagsår mellom bena. Den sitter ikke godt, noe nesten ingen bukser gjør pga av deigmagen min- tips om rimelige, gode bukser til ei i st 42
*avhengig av å ha med iphonen pga runkeeper som gir meg motivasjon ved å oppdatere hvordan jeg ligger ann- hvor langt, hvor lenge, gjennomsnittsfart, i tillegg til musikk, men jeg har ingen plass å ha den, hadde på jakke i dag, og innser at årstiden ikke tilater det lenger- hvor skal jeg ha den
*hadde også pannebånd på for å holde på plass øretelefonen- VARMT, men får vel invistere i koss tenker jeg, problem løst
*alle topper jeg prøver å trener i glir opp pga valkene mine, så jeg ender opp med å gå av på midten, ikke lett å rette på toppen mens en jogger- igjen trenger jeg tips
Så sånn var dagen min da, beklager klaging, men er slitsom når kroppen motarbeider en, og noen ganger er alt surt
Foresten, mannen måtte bare le av meg etter min retur fra turen i dag hvor jeg lirte fra meg det samme som det over- og jo, det hele var jo ganske latterlig
Jeg har noe a'la denne buksen, og den sitter som et skudd (Vel satt burde jeg vel si for dne er for liten til meg nå :p). Nå er det noen år siden jeg kjøpte den, så det er nok ikke nøyaktig samme modellen, men min heter også Dri-Fit, så det er nok tilnærmet det samme. Når et gjelder topper, kan du ikke bare løpe med en litt løs t-skjorte, evt. noe med litt lengde a'la denne?
Unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så til de grader igjen! Men bare vent, om noen måneder så skal billistene få snu seg etter oss av helt andre grunner enn deigmage som stikker ut mellom buksen og jakken.
Takk til dere alle, hvilken st bør jeg ha på buksa, er M nok? Vil ikke ende med at den er for løs, og den strekker seg jo. Mange flott t- skjorter, men må være sikker på at de er lange nok. Tror jeg må ta meg en tur til XXL ja
Har du ikke en XXL i nærheten sånn at du kan prøve? Min bukse er i str XL (44/46), men jeg husker ikke hvor stor jeg var da .. Kanskje 90 kilo eller noe sånt, kanskje mer ...
Må si jeg var deppa tidligere, men shopping hjelper godt kjenner jeg, blir skikkelig sporty klar til fremtidig jogging. Har foresten alt fått bestilt armband på dealextrem.com, sammen med en Totoro bamse og rosa høretelefoner
Takk for svar anngående størelse, det med lomme bak kan jo være praktisk, men ser for meg at det er ubehagelig med telefonen der, dessuten trenger jeg å kunne trykke på telefonen for å starte, og eventuelt butte sanger underveis.
Har kost meg på deal extrem og kjøpt følgende:
Så nå er det bare å bestille buksen og et par lange t- skjorter. Så på katalogen til XXL at de hadde tilbud på Kari Traa, men klarer ikke finne det på nett og bestille
XXL har geniale treningstskjorter - jeg er ihvertfall knallfornøgd! litt løse på midten og strammere nedenfor så de ikke sklir så lett opp... vent da - se om jeg finner link:) (Disse finnes i enda større str enn de står oppgitt her også - ihvertfall fant jeg de i str over 50 på selve butikken om noen har behov for det :) )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.