Og det da skal sies at jeg venter tante, spiste kjøttkaker (ikke potet eller annet sånt da), og det merkes. Pluss at jeg har lest her inne at rundt uke 3 så går det gjerne sånn for noen.
men...
Så mister jeg snart motet. Lot meg reve med siden det gikk så bra i begynnelsen. Og nå... om noen gidder, komme med noen oppmuntrende ord :( please...
...kan godt innerømme at jeg muuuuuligens må slutte med nøtter, ser det kan være partystopper. Ser ellers på diett.no at jeg holder meg under 5% karbo, 75% fett og resten protein... (med nøttene altså, men likevel dropper de nå fra i dag).
Tips ellers noen? Vanskelig å kutte ned kalorier syns jeg...
Jeg har og hatt svingninger. Opp 1,4 kg forrige uke og denne uka har jeg heller ikke noen forhåpninger om å gå ned. Men jeg har klart å innse at sånn er det noen ganger og jeg må heller gi det tid. Du skal se at plutselig er vekta på tur ned igjen :klem:
:o ja, salte nøtter... håper det er bare vann. tester ut det med nøtter og leser igjen partystopper postene tror jeg...
:snurt::rulleøyne akkurat, tålmodighet ja... den jobben blir jeg nok aldri ferdig med dessverre... :D
krysser fingrene for vann, men burde jeg ikke se litt nedgang selv om det er mye vann?
hehe... nei ikke helt, men litt..
Ja så var det den tålmodigheten da... ville helst gått ned alle 44 kilo før August liksom...(skjønner jo selvfølgelig at det er urealistisk). Føles bare som jeg kommer til å være en feit :ku: resten av livet...
Oppmuntring er vel og bra, men sier det jo bare som det er:p Hadde det vært bedre å høre at dette kommer til å gå i en fei og at om 3 måneder så veier du 44 kilo mindre :heia: ?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.