nemi81 sa for siden:
Jeg har kjøpt meg rockering, og den vil jeg veldig gjerne få til å bruke;), men det er ikke så lett:mad:. Er det noen som har noe tips hvordan jeg kan få det til?
nemi81 sa for siden:
Jeg har kjøpt meg rockering, og den vil jeg veldig gjerne få til å bruke;), men det er ikke så lett:mad:. Er det noen som har noe tips hvordan jeg kan få det til?
Klistine sa for siden:
Øve, øve, øve! Jeg fikk det til, tilslutt jeg og. Og jeg klarte ikke engang en halv runde i starten. Jeg pleier å stå med bena litt fra hverandre, også å rokke underkroppen frem og tilbake. altså, bakover og fremover. Vet noen rokker til sidene også, men jeg får ikke til det :p
Fluke83 sa for siden:
Sliter med å få det til selv, jeg..!
Husker jeg holdt på fælt med rockering når jeg var liten, og overraskelsen var stooor når jeg etter mange år prøvde rockeringen som 6-åringen hadde fått, og jeg rett og slett ikke fikk den til å holde seg oppe..! :eek:
Jentungen rocker i vei som bare fillern, men jeg får det rett og slett ikke til og jeg kan ikke huske at det var problematisk på NOE som helst måte når jeg var liten, he he.
En teori jeg har er at det kan desverre ha noe med omkretsen å gjøre, he he..
Vi bruker liksom opp litt mer av arealet inni ringen, skjønner? :o
Dvs. at det skjer noe med evnen ringen har til å snurre rundt oss når den har mindre luft/plass å jobbe med.. Det er desverre den beste teorien jeg har så langt, he he
Thom_75 sa for siden:
Du får få gubben din til å lære deg det, han er visst fantastisk flink med rockering.
trultemamma sa for siden:
Jeg så en filmsnutt på youtube jeg før jeg fikk teken på det igjen. Men fy så mye blåmerker og vondter jeg får.
Resultatene motiverer veldig, noen få cm in her og der. ;)
Lava sa for siden:
Øvelse gjelder! Og det er lettere for voksne med de tyngre utgavene, enn de lette.
Det finnes forøvrig en del tråder her om rocering, hvis du søker på det :)
maarud sa for siden:
My parents have a rockering, it took me about 3 hours to get the hang of it!!
For some people it requires quite a lot of practice but when you get it swining, its
actually not a bad workout!! :-)
Okie sa for siden:
Jeg har hatt en rockering i noen år, prøvd og prøvd men får det ikke til... youtube here i come:p
Ellekaramelle sa for siden:
Hmm-skal jammen finne fram min grønn og hvitstripete , tørke støvet av den, og "rocke" i vei... Juhuuu..). Husker jeg fikk litt dreisen på det sist jeg trimmet valkene.. ( for ca 100 år siden)..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.