helene:) sa for siden:
Skal til sverige i dag. Lurer på hva fiberhusk heter på svensk,er det det samme? Noen som vet hvor en får kjøpt det i charlottenberg? Samme når det gjelder mandelmel? ;)
Skal til sverige i dag. Lurer på hva fiberhusk heter på svensk,er det det samme? Noen som vet hvor en får kjøpt det i charlottenberg? Samme når det gjelder mandelmel? ;)
Kitt sa for siden:
Fiberhusk heter det samme og kommer i akkurat samme gule posen. Maximat fører det.
Mandelmel vet jeg ikke, desverre.
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Bare et tips - om du har spørsmål - ikke stol på helsekosten inne i senteret. De har vist seg særdeles lite flinke, og har hvertfall gitt meg helt feil beskjed og vare tidligere, og nekter å innrømme egne feil. Skal dit i dag jeg og, og skal printe ut noe info for å ta med dit.
Kanskje vi sees ;)
Oj såpass ja. Det er for dårlig :( burde skaffe seg kunnskaper når man står i en spesialbutikk. Da skal Jeg ikke spørre de om råd hvertfall;) takk for hjelpen dere,og riktig God påske:)
Engledans sa for siden:
På den helsekosten koster 200 g Fiberhusk 90 kr, rådyrt..... Fikk etterpå vite at de hadde mye billigere på Supermarkedet på Eda.grrrrrrrr....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.