< Tilbake til oversikten

Wombats dagbok!

wombat sa for siden:

Dag 1:

Dette skal blir spennende å prøve! Men først må jeg en tur til butikken for å kjøpe mat! Så godt egentlig! Å leve på masse deilgi kjøtt og kylling! Dette passer meg utmerket!

Oppdaterer siden!

:eek:

Nille sa for siden:

Velkommen med journal !!
[font=Verdana][/font]

Syns denne var litt søt..... :)

Aline sa for siden:

hei og velkommen hit :)

følger du atkins, ketolyse, lindberg eller noe annet spennende?

:klem:

mofe sa for siden:

Velkommen skal du være, Wombat! :)

Alfie sa for siden:

Hei Wombat og velkommen til oss. Skal bli spennende å høre mer fra deg når du har vært ute og kjøpt deg mat... hva du har tenkt å spise, hvilken kostholdsfilosofi du har tenkt å følge og alt det der. Fort deg litt på den butikken 'a ;)

wombat sa for siden:

:)

Så koselig med så masse tilbakemeldinger! Det motiverer virkelig!

Jeg har valgt atkins, og trives hittil!

Jeg har spist både kylling, omelett med skine og paprika, og det blir vel noe kyllingsnack med sopp, løk, tomater og paprika i kveld! Er jo bare masse god mat!

Hvor får man sånne "ormer" med vekt fra forresten??

Amica sa for siden:

Hei, og gratulerer med dagbok!

Om du trykker på tickeren min så kommer du til siden (eller noen andre sin selfølgelig :D ) [url]www.tickerfactory.com[/url]

wombat sa for siden:

:)

Har tatt mål av meg selv da, for å se om det er noe progresjon!

Mage: 91 cm

Lår: 56 cm

Hofter: 85 cm

Liv: 76

Men jeg har ikke vekt, så dette får gå på cm i stede for kilo! Like griet syntes nå jeg! :p Nå er det nok en ny dag! Med masse god mat i vente! Det jeg merket meg i går var at jeg ikke spiste så himla mye, men blei mett over lengre tid fordet!

Daizy sa for siden:

Hei Wombat og fellow-atkins'er :)
Gratulerer med journal og lykke til i prosessen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.