jeg er veldig glad i isbergsalat..så for meg blir det ca en neve salat (isberg, rød paprika, rødløk og agurk) som tilbehør til frokost,lunch og middag... Jeg glemmer på en måte av grønnsakene.... Har det noe å si?:confused:
Hei,
Jeg er blant de som mener at det er viktig og ikke slurve grønnsaksinntaket, men isbergsalat og akurk er jo ikke blant de mest næringsrike grønnsakene vi har. Foreslår at du tar deg en tur innom denne tråden for litt inspirasjon: Grønnsaksretter og –tilbehør til middag (samletråd)
Enig med arnakristin - grønnsaker har mye god næring og lite karbo. Forsøk og ihvertfall spis grønnsaker til ETT måltid så vil det avhjelpe litt. Tar du vitamintilskudd i tillegg? Dette kan være lurt med så lite grønnsaker - så du ikke ender opp med underskudd av noe :)
nei, tar ingenting i tillegg...:o skal bli flinkere med grønnsaker fra idag av... Er jo veldig glad i brokkoli, så det burde ikke være noe broblem ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.