< Tilbake til oversikten

Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks?

nyx sa for siden:

Hvor finner jeg KiMs Baconsnacks (kims.no/produkt/kims-baconsnacks/)? Jeg har vært på Ica, Prix og Meny men uten hell. Grunnen til at jeg leter etter akkurat KiMs er fordi det ser ut som om denne verken inneholder melk eller pepper (noe jeg ikke tåler), og jeg har så lyst til å prøve en oppskrift jeg fant her på lavkarbo.no.

All hjelp mottas med takk :)

Furine sa for siden:

Trur Rema heime der eg kjem frå i Norge har denne.

Cyan sa for siden:

De har den på min lokale menybutikk, og mener jeg har sett den på Coop også.
Denne inneholder heller ikke melk eller pepper. Og så syns jeg den smaker bedre også og er enklere å knuse (hvis det er knust baconcrisp du skal ha i oppskriften).

Furine sa for siden:

Den Cyan viser til smakar berre salt, den andre har kryddersmak.

nyx sa for siden:

Takk for svar:D, skal se i flere menybutikker og se etter den andre også :). Det er ikke verst å finne noe som de ikke har puttet melk og pepper i!

sirib sa for siden:

den har de på min rema ihvertfall. MEN jeg synes den smaker dårlig og den er full av slikt fælt (synes jeg ihvertfall) grillkrydder + at det er mye tilsetningsstoffer.

Cyan sa for siden:

Enig med Sirib i at de krydrede versjonene smaker dårlig, men hver sin smak. Det samme syns jeg gjelder bacongullet. Jeg foretrekker baconkrisp og Öffer som bare er baconsvor og salt. Ôffer syns jeg er aller best på smak, men den er for hard til å kunne brukes i matlagning.

nyx sa for siden:

Jeg fant til slutt :) på Rema 1000. Så i dag har jeg eksperimentert litt til middagen ;). Igjen takk for hjelpen. Skal se etter de andre som dere har nevnt også...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.