I helgen kom suget etter noe salt og fett for full pupp, og jeg gikk til innkjøp av disse; kims.no/produkt/ekstra-store-ristede-mandler/
6,5 karber per 100g. Jeg dyttet selvfølgelig i meg halve posen, fordi det var så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt digg!
Men jeg må spørre, er disse virkelig "lov"? Har ikke hoppet ut av ketose, selv etter nøtte- og atkins-melkesjokolade-helg, men føler allikevel at det kanskje var litt fy?
Hva som er lov og ikke lov, må vel hver og en bedømme ut fra sin vektnedgang og hvor mye karbohydreter man tåler uten at vekta stagnerer.
Selv går jeg veldig lett ut av ketose og må passe nøye på hva jeg spiser
Så lenge du tåler nøtter er det vel greit - enkelte opplever at det kan føre til vektstagnasjon. :) Men jeg spiser masse nøtter selv. Stalltips: Mandlene blir både billigere og sinnssykt mye bedre om du tilbereder dem selv, feks etter denne anvisningen. Mmm, nam!
hmm, vært over HEEELE byen, men fant ikke disse polly mandlene jeg. surt, for jeg kunne tenkt meg noe digg snacks med mye fett i kveld.. blir kaffe med fløte i stede da.
spørs det ja, her på gjøvik er det faktisk ingen som har det. ikke ica, ikke cc mat som har best utvalg og ingen av de andre kjedene har den heller:(
men i går laga jeg meg selv med oppskriften over her. ble virkelig gode dem og:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.