< Tilbake til oversikten

Hva er lurt å handle i Sverige?

Dolsi sa for siden:

Skal på harrytur i morgen og lurer på hvilke lavkarbovarer det er lurt å handle der.
Finner man f.eks fiberhusk blilligere der? Eventelt hvor? :confused:

Engledans sa for siden:

Fiberhusk fåes på helsekost og er dyrere enn den norske. Ihverfall i Charlottenberg.

Dolsi sa for siden:

Takk for kjapt svar, enda dyrere enn her :eek:
Er det noe annet som er billigere der som er lurt å ha i huset da?
Sånn bortsett fra kjøtt, ost og kylling.

knh sa for siden:

Jeg kjøpte fiberhusk på eda stormarked i charlottenberg, og det var mye billigere enn her ;)

Bacon, kyllingfile og svinefile synes jeg alltid er greit å handle i sverige :) Når har jeg ikke vært på skikkelig harrytur etter jeg la om kostholdet, men det skal vært en annen "harrytur"-tråd her som det sikkert er mange gode tips i :)

edit:
Her er en tråd

Klistine sa for siden:

Fiberhusk koster 45 kr for 300g i sverige. Her får du 100g for ca samme prisen.. 45-60 kr!!

Jeg fant det på maximat på nordby hvertfall.

Engledans sa for siden:

Er det lenge siden? Mannen min var der og leita, men fant ikke. Så han kjøpte på Helsekosten til 90 kr for 200 gram. Hvor i butikken på Eda sto det?

knh sa for siden:

Det var i juleferien :) Det sto på en måte helt innerst til høyre hvis du tenker fra kassene og rett innover.. ikke helt innerst der ved kjøttvarene og slikt, men langs den veggen du til slutt støter på hvis du går i en rett linje fra kassene ;) hehe... litt kronglete forklaring men d skjønte der kanskje :p Trur det sto sammen med glutenfrie varer og sånt hvis jeg ikke husker feil. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men jeg reagerte veldig på at det var såpass billig :) trur der var ca 20 kr for en 100g pose (noe sier meg 16, men synes det høres aaaltfor billig ut :p)

90 kroner for 200 g på helsekosten!!? Det er jo svindyrt!!

Engledans sa for siden:

Ja, det var svindyrt. Den hadde ikke blitt kjøpt om jeg var med nei.....

LilleMill sa for siden:

Kalkunfileter, sellerirot, rømme og fløte :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.