< Tilbake til oversikten

For mye fløte?

sasiv sa for siden:

Er i ketose og holder meg til 10-15 karb. pr.dag, men går ikke ned. Har holdt på i bare to uker, men hadde forventet litt mer. Tok 2 kilo første uken, men gått opp igjen denne uken. Er ikke slurvete, men drikker 4-6 kopper kaffe hver dag med fløte. Blir dette for mye fløte? Trodde det ikke kunne bli for mye. Har også mensuke, men det har aldri gitt utslag før.
Spiser egg, kjøtt, salat, fisk, proteinbrødet til Sofie Hexeberg, kylling, smør og litt rømme og majones. Drikker ca.2 liter vann. Noen som vet hva jeg gjør feil. Bruker av og til litt Cottage Cheese med en ti-15 blåbær til kvelds.

kleggen sa for siden:

Har du prøvd å veie og legge inn på diett.no?

Det gir en fin oversikt hva man egentlig får i seg og sammensetningen av næringsstoffene.

Nerthus sa for siden:

Smart og legge inn på diett.no ja, da får du en god oversikt over hva du har i deg. Aner ikke hvor mange karbo proteinbrødet til Hexeberg har jeg?

4-6 kopper kaffe med hvor mye fløte i hver dag? Jeg ville forsøkt og halvere fløteinntaket en uke og se hva som skjer - skjer ingenting - så kutt fløten i kaffen en uke og se om det hjelper.

Fløte er ekstremt næringsrikt og lett og få i seg veldig mye kalorier på kort tid ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.